Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

KaroB

Brudt bånd mellem far og datter

Recommended Posts

KaroB

Det er nu ved at være 3 år siden jeg sidst snakkede med ham. 
Min far havde dels et alkohol misbrug hvilket gjorde han tit ikke var til at holde aftaler med. Hvilket gjorde meget ondt på mig. Det skal lige siges mine forældre blev skilt da jeg var 4 år gammel. Så ikke ligefrem den perfekte barndom med mor og far... Nærmere den dejligste barndom med min mor! 
Min far har været i mange on/off forhold i gennem tiderne, som også har gjort at jeg tit valgte fra at møde en ny kæreste hver anden uge.. 

Min far har meget svært ved at se at det tit er hans skyld (dengang vi snakkede sammen) at vores aftaler ikke blev overholdt.. Altså han har svært ved at indrømme hans fejl. 

Grunden til at jeg skriver herinde, er for at få en form af hjælp. 

Jeg er 19 år gammel nu og er i gang med mit sidste år på STX, hvor jeg efter 3.g skal til Åhurs og studerer videre. 

Jeg savner det at være sammen med ens far. Sammen med min far og det at man ved at man hat hinanden. 

Skal jeg kontakt ham eller vente på at han en dag kontakter mig?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Du skal jo gøre hvad du har overskud til, men husk på.. en dag har du måske ikke valget længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zoxa

Det kan jeg godt forstå du savner, men inden du tager kontakt tror jeg det kan være en ide at du spørger dig selv om; kan du klare at eventuelt at blive skuffet (igen) og er det virkelig ligepræcis din far du savner eller er det en far du savner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Her blev de skilt da jeg var 3 år. Jeg så han kort igen da jeg var ca. 19 år, han valgte at invitere på et værtshus og han var skidefuld.  Jeg gik igen efter kort tid, og så ham aldrig igen. Han døde for nogle år siden, og da jeg aldrig kendte han, kan jeg ikke føle savnet. Jeg fik en papfar som var der i årene efter min rigtige far gik fra min mor, og han fyldte pladsen godt ud.

Du kan altid kontakte ham og vægte situationen, fungerer det ikke så må du jo vælge hvad der er fremad. Det er jo nok ikke en far du møder men familie som over tid kan blive en del af din fremtid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites