Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ThomasSneum

FREDAG!!!!

Recommended Posts

ThomasSneum

Gulvet er frit. 

Nogen planer forr weekenden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kompolius

Jeg skal fejre, at jeg har fået nyt job! Derudover skal jeg bare slappe af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666

Masser skal skifte nogle mursten ved de gamle i morgen, og så kører vi ud og se på en anden bil til dem...

Søndag står nok på fugning ved de gamle, og skal måske også male lidt her hjemme ved mig selv...

Kan også være at jeg vælger at tage til havnefest en aften. Overvejer faktisk lidt lige nu om jeg skal gå forbi og se om der er gang i den...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis helbredet vil, skal jeg i Jesperhus Blomsterpark sammen med kæresten  i morgen. Lykkes det, skal jeg sandsynligvis restituere søndag.

Det er mange år siden, jeg har været der sidst, så jeg glæder mig (med måde, for ikke at blive skuffet) 

Idag har jeg siddet udenfor og spist på den græske, og det var skønt, omend det blev noget køligt i løbet af aftenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg er lige landet i Ebeltoft, og har nyt en kold øl med sviger forældrene. I morgen står den på bryllup,  da kærestens bror skal giftes. Det bliver en herlig weekend. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Sendte en ansøgning afsted, så nu venter jeg på jobsamtalen, som jeg er 100% sikker på at blive indkaldt til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Ligger syg med influenza så neeeej ingen planer :whine: mig som troede, man ikke kunne få influenza i august måned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites