Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

PS4

Recommended Posts

Gæst

Jeg har købt en PS4 + en extra controller og air conflickts vietnam , jeg har fået indstillet PS4 og fået opladet den første controller og er i gang med at oplade controller nr 2 , det er for dårligt at der ikke følger en ledning med den extra controller så man kan oplade dem begge 2 på samme tid , jeg har slet ikke fundet ud af hvor meget PS4 kan endnu , jeg har da fundet ud af at andre spillere kan følge med i de spil man spiller over nettet , jo jeg har også fundet ud af at man kan tilslutte 4 controllere , jo og i næste uge skal jeg da i gamestop og glo på spil , Ha ha jeg har kun et spil til min PS4 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 2 timer siden, stig39181 skrev:

Jeg har købt en PS4 + en extra controller og air conflickts vietnam , jeg har fået indstillet PS4 og fået opladet den første controller og er i gang med at oplade controller nr 2 , det er for dårligt at der ikke følger en ledning med den extra controller så man kan oplade dem begge 2 på samme tid , jeg har slet ikke fundet ud af hvor meget PS4 kan endnu , jeg har da fundet ud af at andre spillere kan følge med i de spil man spiller over nettet , jo jeg har også fundet ud af at man kan tilslutte 4 controllere , jo og i næste uge skal jeg da i gamestop og glo på spil , Ha ha jeg har kun et spil til min PS4 

Er det ikke standard usb stik den bruger? Dem regner man med at folk har nu om dage.

Nintendo 3DS derimod kører med lader og speciel stik, så der kan du ikke bare bruge et stik fra noget andet. Grunden er at de regner med at man har et kabel fra en anden DS man kan bruge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 28 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Er det ikke standard usb stik den bruger? Dem regner man med at folk har nu om dage.

Nintendo 3DS derimod kører med lader og speciel stik, så der kan du ikke bare bruge et stik fra noget andet. Grunden er at de regner med at man har et kabel fra en anden DS man kan bruge.

Det er standart usb i den ende man stikker i PS4 i den anden ende hvor man stikker den i controlleren er det mini usb 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 6 minutter siden, stig39181 skrev:

Det er standart usb i den ende man stikker i PS4 i den anden ende hvor man stikker den i controlleren er det mini usb 

Så er det nok derfor. Sådan et kabel kan købes for et bukket søm, med rust på og knækket spids.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 15 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Så er det nok derfor. Sådan et kabel kan købes for et bukket søm, med rust på og knækket spids.

Ja jeg må kikke på nettet hvor jeg kan købe sådan en fætter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Hvis du har en nyere android telefon, sån ca 5-6 år max , så har den jo usb kabel og lader.. du kan sætte controller til den også og få den ladet op helt uden at PS4 er tændt :)  Super smart, ik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 48 minutter siden, lg-ejeren skrev:

Hvis du har en nyere android telefon, sån ca 5-6 år max , så har den jo usb kabel og lader.. du kan sætte controller til den også og få den ladet op helt uden at PS4 er tændt :)  Super smart, ik.

ja for pokker det havde jeg ikke lige tænkt på tak for pokker for resten når jeg sætter PS4 på pause så slukker begge 2  controllere total syret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har købt virtual reality briller til min PS4 , det er total syret at tage dem på , det er ligesom at side i en biograf , det kan jeg få lang tid til at gå med 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Min virtual reality brille til min PS4

IMG_0182.JPG

IMG_0183.JPG

IMG_0184.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites