Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

denhåbløse

gravid med gift mands barn

Recommended Posts

denhåbløse

Jeg er 100% imod UTROSKAB!

Efter min mening burde det være STRAFBART!

Det er så ikke det tråden handler om. Jeg er godt klar over jeg kommer til at riste i helvedet for det her. Så der for var mit spørgsmål  om noget andet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

GRISERI !

Ok, så spørger jeg én gang til.

Hvad forventer du at opnå med de kommentarer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Ok, så spørger jeg én gang til.

Hvad forventer du at opnå med de kommentarer?

SKAL man ville OPNÅ noget, er det forbudt at skrive sin mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Tillykke med det, men det er 100% folks egen sag, så får du ondt i røven over det, er jeg sikker på at apoteket har en salve mod det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Don't feed the troll - hold fokus på TS :)

Noget siger mig, at dine forældre er meget religiøse? Er det rigtigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Hvis det spørgsmål er til mig så NEJ, de er nu begge døde men levede det man kalder på "POLSK" i mere end 50 år og jeg husker ikke at de på noget tidspunkt har hverken bedt eller gået i kirke.

Så nej den holder ikke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Nej det er de dog ikke. Overhovedet ikke. Men de har stærke følelser om at utroskab er forkert.  Og det har jeg også. Har kvajet mig massivt. 

Men når jeg kommer og fortæller de skal være bedsteforældre. Og de går ud fra jeg er single.. Vil de jo stille spørgsmål om faren og hvorfor de ikke har mødt  min kæreste før. Og der er jo ikke nogen kæreste, for det er vi ikke. Og somom det ikke var nok mavepuster  til dem, skal jeg sige at jeg har været  en gift mands elskerinde. Og skal have barn på den snuskede måde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Nej det er de dog ikke. Overhovedet ikke. Men de har stærke følelser om at utroskab er forkert.  Og det har jeg også. Har kvajet mig massivt. 

Men når jeg kommer og fortæller de skal være bedsteforældre. Og de går ud fra jeg er single.. Vil de jo stille spørgsmål om faren og hvorfor de ikke har mødt  min kæreste før. Og der er jo ikke nogen kæreste, for det er vi ikke. Og somom det ikke var nok mavepuster  til dem, skal jeg sige at jeg har været  en gift mands elskerinde. Og skal have barn på den snuskede måde...

Jeg tror, det her handler meget mere om dig end om dine forældre. Du er nødt til at stå ved de valg, du traf, som har ført dig herhen. Også for dit barns skyld. Hvis du føler, at det er kommet til verden på en "snusket" måde, er det nærmest umuligt, at de negative følelser ikke påvirker barnet i det lange løb. 

Jeg tror, jeg ville tale med barnets far først og få lagt nogle rammer for fremtiden. Husk, at du har pligt til at oplyse hans navn til myndighederne, og han har pligt til at betale til barnet, så han kan ikke bare fortsætte, som om intet var hændt, men det er hans valg, om han vil deltage i barnets liv. 

Når du ved lidt om fremtiden, kan du måske bedre tale med dine forældre. Det er ikke sikkert, du behøver at fortælle, han er gift, du kan bare sige, at I ikke er kærester. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Hvis det spørgsmål er til mig så NEJ, de er nu begge døde men levede det man kalder på "POLSK" i mere end 50 år og jeg husker ikke at de på noget tidspunkt har hverken bedt eller gået i kirke.

Så nej den holder ikke!

Hele verden drejer ikke om dig. Nej det var nok til TS spørgsmålet gik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

SKAL man ville OPNÅ noget, er det forbudt at skrive sin mening?

Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige, så bør man holde sin kæft. Længere er den ikke.

Man skal ikke sige sin mening bare fordi man kan.

Hmmm, kan man stadig blokere en bruger, så man ikke kan se denne's indlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...