Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

denhåbløse

gravid med gift mands barn

Recommended Posts

denhåbløse

Det var vist dig selv der skrev dette, ( Håber I vil dele Jeres tanker med mig...) !

Skrev også jeg ikke behøvede at kommentaren om at jeg er kommet i situationen... 

Med tanker, mente  jeg mht. mit spørgsmål... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Tak for svar.

Det er bestemt ikke mit drømmescenarie... Er mega fortvivlet og ked af mit fremtidsønske/drøm aldrig kan gå i opfyldelse nu...

Jeg har ikke fortalt  ham det endnu. Har først lige opdaget det. Og han skal have nyheden ansigt til ansigt synes jeg..

Har bare et kæmpe  tankemylder lige nu. ..

Netop derfor synes jeg, du skal sige det til din familie. Selvfølgelig også til ham snarest muligt. 

Er der en grund til, at du er bange for at fortælle det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Netop derfor synes jeg, du skal sige det til din familie. Selvfølgelig også til ham snarest muligt. 

Er der en grund til, at du er bange for at fortælle det?

Er bange for jeg ikke kan se dem i øjnene bagefter. De er meget imod utroskab og at være den "anden".. Og det er jeg også, men jeg lærte ham at kende og lærte at man er to om at vokse fra hinanden...

Og vil slet ikke vide hvordan jeg skulle  fortælle dem det. De tror ikke engang at jeg nogensinde har haft en kæreste, fordi jeg er så dårlig til at fortælle dem sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Men vil du overhovedet have barnet? Der er stadig mulighed for en abort vel? 

Ellers er der intet andet end at sige det som det er, til faren (Der skal vel betales børnebidrag og alt det i fremtiden?) og forældrene.. og tag den bunke l*rt som komme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Men vil du overhovedet have barnet? Der er stadig mulighed for en abort vel? 

Ellers er der intet andet end at sige det som det er, til faren (Der skal vel betales børnebidrag og alt det i fremtiden?) og forældrene.. og tag den bunke l*rt som komme.

Jeg ville sagtens kunne nå at få en abort. Men jeg ville aldrig  kunne gennemføre det. Så kunne de ligeså godt aflive mig i samme omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Nu sætter jeg lige tingene på spidsen, men det er på tide, at du bliver voksen og lærer at tale med dine forældre. Det er i øvrigt en udmærket øvelse til, når du begynde at tale med dit barn om, hvordan det blev til (og en perlerække af andre svære samtaler). 

Hvad angår dine forældre kunne jeg forestille mig, at der også er en lille flig af dem, der bliver lettede over at høre, at du har haft kærester og har været interesseret i mænd. 

Endeligt vil jeg nævne, at der skal to til at vokse fra hinanden, men der skal kun én til at gå. Lad være med at hoppe på, at manden spiller offer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Den kommende babys far er gift med en anden kvinde. Jeg er kun elskerinde til babyens far.  

Det håber jeg da ikke er så normalt. Jeg er i hvert faldt bange for min families reaktion...

Dit sexliv kan kun være din sag, ikke din families.

GRISERI !

Hold kæft en spade. Du når nye højder hver dag.

Skrev også jeg ikke behøvede at kommentaren om at jeg er kommet i situationen... 

Med tanker, mente  jeg mht. mit spørgsmål... 

Helle / Curt (Den samme debatør) er ikke den mest ligevægtige i dette kongerige, så lad være med at bruge for meget tid på ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

GRISERI !

Hvad forventer du at opnår med den kommentar?

Flet dog næbbet hvis du ikke har noget fornuftigt at byde ind med.:evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Hvad forventer du at opnår med den kommentar?

Flet dog næbbet hvis du ikke har noget fornuftigt at byde ind med.:evil:

Jeg er 100% imod UTROSKAB!

Efter min mening burde det være STRAFBART!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Nu sætter jeg lige tingene på spidsen, men det er på tide, at du bliver voksen og lærer at tale med dine forældre. Det er i øvrigt en udmærket øvelse til, når du begynde at tale med dit barn om, hvordan det blev til (og en perlerække af andre svære samtaler). 

Hvad angår dine forældre kunne jeg forestille mig, at der også er en lille flig af dem, der bliver lettede over at høre, at du har haft kærester og har været interesseret i mænd. 

Endeligt vil jeg nævne, at der skal to til at vokse fra hinanden, men der skal kun én til at gå. Lad være med at hoppe på, at manden spiller offer. 

Ja det ved jeg godt mht. mine forældre. Men det er ikke det bedste forhold vi har. Der er grunde til jeg ikke kan tale ordentlig med dem. Hjerneskader osv. fra et biluheld, så logik skal man nogle gange lede længe efter... De kan kun se tingene sort og hvidt... hvilket har været skyld i mange  problemer i gennem årene.

Mht. ham så spiller han bestemt  ikke offer på nogen måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...