Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

denhåbløse

gravid med gift mands barn

Recommended Posts

denhåbløse

Hej 

Mit hoved snorre rundt.. Måske I kan hjælpe mig? 

Hvordan skal jeg fortælle  min familie at jeg er gravid med en gift mands barn? 

Er udmærket  klar over at jeg er et dårligt  menneske, når jeg er kommet i den situation. Så det behøves jeg ikke få afvide. Er helt klar over hvad det har af konsekvenser... Og det er noget jeg og andre skal leve med resten af livet...  Det var et uheldejligt. Men det er sådan er det nu...

Hvordan skal jeg fortælle mine forældre det? Jeg er sidst i 20'erne. Har aldrig været den der slæbte kærester med hjem eller fortalte dem om det. De ved ikke jeg er gravid endnu. Ved ikke jeg skal sige når de uden tvivl vil spørger ind til hvem faren er..?

Håber I vil dele Jeres tanker med mig... For kan ikke tænke klart i øjeblikket.

Mvh. Denhåbløse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Hej 

Mit hoved snorre rundt.. Måske I kan hjælpe mig? 

Hvordan skal jeg fortælle  min familie at jeg er gravid med en gift mands barn? 

Er udmærket  klar over at jeg er et dårligt  menneske, når jeg er kommet i den situation. Så det behøves jeg ikke få afvide. Er helt klar over hvad det har af konsekvenser... Og det er noget jeg og andre skal leve med resten af livet...  Det var et uheldejligt. Men det er sådan er det nu...

Hvordan skal jeg fortælle mine forældre det? Jeg er sidst i 20'erne. Har aldrig været den der slæbte kærester med hjem eller fortalte dem om det. De ved ikke jeg er gravid endnu. Ved ikke jeg skal sige når de uden tvivl vil spørger ind til hvem faren er..?

Håber I vil dele Jeres tanker med mig... For kan ikke tænke klart i øjeblikket.

Mvh. Denhåbløse 

Gravid med en gift mands BARN?

Hvad galt er der i det? Det er der vel i 100.000 vis af andre der også enter er eller har været, eller bliver!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Den kommende babys far er gift med en anden kvinde. Jeg er kun elskerinde til babyens far.  

Det håber jeg da ikke er så normalt. Jeg er i hvert faldt bange for min families reaktion...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Den kommende babys far er gift med en anden kvinde. Jeg er kun elskerinde til babyens far.  

Det håber jeg da ikke er så normalt. Jeg er i hvert faldt bange for min families reaktion...

Nåå

Du skal ha barn med en mand der er gift med en anden kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Nåå

Du skal ha barn med en mand der er gift med en anden kvinde.

Ja præcis...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Ja præcis...

GRISERI !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Du er ikke den første, og du bliver heller ikke den sidste, men jeg kan godt forstå, det ikke er et drømmescenarie for dig. 

Det skete for én i min famile for 30 år siden. Dengang tror jeg kun, hendes mor kendte farens identitet, men jeg synes, du skal fortælle din familie åbent, hvad der er sket. Det er ikke fint i kanten, hvad du har gjort, men han har uendeligt meget større moralske problemer. Du har brug for din families støtte, og den skal du ikke skamme dig over at få. 

Hvad siger barnets far til det hele?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

Du er ikke den første, og du bliver heller ikke den sidste, men jeg kan godt forstå, det ikke er et drømmescenarie for dig. 

Det skete for én i min famile for 30 år siden. Dengang tror jeg kun, hendes mor kendte farens identitet, men jeg synes, du skal fortælle din familie åbent, hvad der er sket. Det er ikke fint i kanten, hvad du har gjort, men han har uendeligt meget større moralske problemer. Du har brug for din families støtte, og den skal du ikke skamme dig over at få. 

Hvad siger barnets far til det hele?

Tak for svar.

Det er bestemt ikke mit drømmescenarie... Er mega fortvivlet og ked af mit fremtidsønske/drøm aldrig kan gå i opfyldelse nu...

Jeg har ikke fortalt  ham det endnu. Har først lige opdaget det. Og han skal have nyheden ansigt til ansigt synes jeg..

Har bare et kæmpe  tankemylder lige nu. ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
denhåbløse

GRISERI !

Tak for du ville dele dine tanker... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H

Tak for du ville dele dine tanker... 

Det var vist dig selv der skrev dette, ( Håber I vil dele Jeres tanker med mig...) !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites