Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

tommelise

hjælp til begynder

Recommended Posts

tommelise

Jeg er helt ny her inde. Kan se der er en grøn pil op, hvad betyder den? Og hvad sker der hvis man trykker på den?

Så er der et hjerte, noget med omdømme? Hvordan giver man det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 24 minutter siden, tommelise skrev:

Jeg er helt ny her inde. Kan se der er en grøn pil op, hvad betyder den? Og hvad sker der hvis man trykker på den?

Så er der et hjerte, noget med omdømme? Hvordan giver man det?

Det felt er beregnet til at fx. DU kan trykke på pilen HVIS du syntes godt om det der står i indlægget/kommentaren.

Nu trykker jeg fx. på dit indlæg og so kommer der en meddelelse om at jeg syntes godt om dit indlæg!'

NB. Altså bare for at vise dig hvad det betyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tommelise
On ‎15‎-‎05‎-‎2016 at 17:27, Helle H skrev:

Det felt er beregnet til at fx. DU kan trykke på pilen HVIS du syntes godt om det der står i indlægget/kommentaren.

Nu trykker jeg fx. på dit indlæg og so kommer der en meddelelse om at jeg syntes godt om dit indlæg!'

NB. Altså bare for at vise dig hvad det betyder.

Tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kisser D

Jeg undrer mig lidt over at man hver gang nogen har skrevet et indlæg og nogen svarer, så står hele indlægget igen og nedenunder kommer så den nye kommentar, er det virkelig nødvendigt at gentage selve indlægget .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 34 minutter siden, kisser D skrev:

Jeg undrer mig lidt over at man hver gang nogen har skrevet et indlæg og nogen svarer, så står hele indlægget igen og nedenunder kommer så den nye kommentar, er det virkelig nødvendigt at gentage selve indlægget .

Du kan sagtens slette det meste af hvad der er skrevet i de indlæg du vil svare på så der KUN bliver det der er aktuelt for dig der bliver tilbage.

Du bruger "pilen" trækker den hen over det du ikke vil há med (så bliver det farver (blå) her) og så tryk på "delete" så er det væk og kun det du vil beholde bliver tilbage.

Vh. Helle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 4 timer siden, kisser D skrev:

Du kan bare svare i tråden, uden citat. 

Svare du med citat, så kommer det citerede indlæg med. Det kan være meget praktisk i lange tråde, hvor mange skriver hurtigt efter hinanden. Citerer du en bruger, vil brugeren så også blive underrettet, og har mulighed for at svare på dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kisser D

Tak fordi du gad hjælpe mig med mit spørgsmål. Jeg kan så forstå at man skal trykke på citat, jeg vil lige lave en prøve.

For 19 timer siden, ThomasSneum skrev:

Du kan bare svare i tråden, uden citat. 

Svare du med citat, så kommer det citerede indlæg med. Det kan være meget praktisk i lange tråde, hvor mange skriver hurtigt efter hinanden. Citerer du en bruger, vil brugeren så også blive underrettet, og har mulighed for at svare på dit indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kirstine.12

Hvordan laver man den ramme som indkredser det forrige indlæg teksten man svarer på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 13 timer siden, kirstine.12 skrev:

Hvordan laver man den ramme som indkredser det forrige indlæg teksten man svarer på?

Tryk på : Svar med citat. Så ryger det ned, i ramme og det hele. :)
Du kan så redigere inde i rammen, hvis du ikke ønsker, at citere det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites