Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

SolenSkinner

VW Sharan vs Ford Galaxy

Recommended Posts

SolenSkinner

Hvad er for og imod de forskellige biler, det er ny bil vi snakker om. Umiddelbart er de jo ret ens, dog med nogle forskelle i udstyr osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Det er ikke meget response du har fået på dit ? :huh:

Jeg vil sige at der hvor du kan få den bedste udvidede garanti der ville jeg lægge mine penge, der er jo ingen af mærkerne der giver mere en 2 år, så prøv at spørge dig for om de for rimelig betaling vil give op til 5 års garanti med et fornuftigt antal km. inkluderet. :o

Måske skulle du tage Ford S Max med i betragtning jeg ved fra min datter og svigersøn som kørte 4 år i den som leased at det var en rigtig god bil, de started med at lease den da den havde kørt ca. 78000 km. og de kørte knap 100000 km. på de 4 år og i den tid var den kun på værksted for reparation 3 gange udover almindelig service. ´Det var en diesel bil til orientering, og de kørte i gennemsnit ca. 13 km / l .B)

Håber dette kan hjælpe dig en lille smule, sørg for at få kørt nogle lange prøveture i de biler du vælger, det er pålangt sigt alfa og omega for om du og familien bliver tilfreds med jeres kommende bil !! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SolenSkinner

Nej der er ikke mange der har en mening om det.:mellow: Det er valget mellem de 2 modeller af hensyn til pladsen i kabinen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites