Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Moxy-lady

Ny lovgivning om retten til at blive slettet på nettet

Recommended Posts

icelady

Og dem, der gerne vil beholde profilen men bare have slettet deres indlæg, inkl. de arkiverede?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gryntefnug

Det håber jeg sandelig ikke at de har. For meget udgivet her på jubii.  Er og bliver brugt som bevis materiale på kriminalitet . Godtnok er det meste kopieret og ip tracket.  Men alligevel !!

Bagvaskelse med rettighed til at slette identitet og udtalelser , som kan ødelægge menneskers liv. Bestilling af overfald. Osv.  Desuden er jubii vel stadig under ansvar for bulletin board .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
On 04/15/2016 at 09:09, gryntefnug skrev:

Det håber jeg sandelig ikke at de har. For meget udgivet her på jubii.  Er og bliver brugt som bevis materiale på kriminalitet . Godtnok er det meste kopieret og ip tracket.  Men alligevel !!

Bagvaskelse med rettighed til at slette identitet og udtalelser , som kan ødelægge menneskers liv. Bestilling af overfald. Osv.  Desuden er jubii vel stadig under ansvar for bulletin board . What??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Shit, hvor er det altså irriterende at man ikke kan komme ud af citat-boksen. Genial opsætning til mobilbrugere.... Yeah right. Kan igen igen heller ikke skifte linje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Debathøvding???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket
For 33 minutter siden, mulledit skrev:

Du skal nok tagge dem @Debat Høvding

Det hjælper åbenbart kun når der er noget han gider svare på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Det kunne jeg ikke, det fungerede heller ikke! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Nu når @Debat Høvding er genopstået fra de døde, kunne det være rart at vide hvad NMs holdning til denne lovgivning er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket
On 27. april 2016 at 10:53, mulledit skrev:

Der kører pt. et par sager det Datatilsynet, jeg tænker at DD ikke melder noget ud før de er afsluttet. 

Gad vide om de kan sno sig ud af deres bull shit med gæste brugere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites