Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

pininfarina

Gokart

Recommended Posts

pininfarina

Vi taler i reglen om de ypperste klasser såsom Formel1, Le Mans og diverse verdensmesterskaber, men hvor starter karrieren for de unge kørere?

Vi kan konstatere at alle Formel1 kørere er startet med at køre gokart, og det er i vid udstrækning også tilfældet for andre racerkørere på fire hjul, og hvor det går stærkt.

I Danmark har danske gokartkørere klaret sig ganske godt internationalt, og det skyldes de mange gokartklubber landet over. Imidlertid lever de et mediemæssigt et stille liv, så derfor vil jeg godt gøre opmærksom på deres eksistens med denne video:

http://dasu.dk/nyheder/se-ny-promotionsvideo-for-dsk-dansk-super-kart/

Hvis du selv har prøvet at køre udlejningskart, så læg mærke til forskellen til disse. Det er endda en af de mindre klasser, hvor kørerne er 12-14 årig-ish

Tjek kalenderen ud og se et løb nær dig. Adgang som publikum er gratis, - eller rettere, jeg har ikke oplevet billetpriser i den tid jeg har færdes i miljøet.

Har du været til gokartløb?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vento67

Nej har desværre ikke været til gokart løb endnu og min frue arbejder endda ved dino karts . Vi har tit snakket om at ta af sted i en fri weekend . :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jakoblaursen13

Jeg kan varmt anbefale Aquila Synergy Cup, hvis du skulle have lyst til at prøve kræfter med noget lidt større end gokarts.

Aquila Synergy Cup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...