Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ChiliConCarne

Konto låst .... nogle steder

Recommended Posts

ChiliConCarne

Hej

Af en eller anden grund har jeg ikke kunnet logge på fra min hjemme-pc i nogle uger (gav det lige lidt tid før brok).

Men jeg kan godt logge på fra mobil og arbejds PC. Jeg får en besked om "Din konto er låst. Prøv igen senere"

Har I blokeret  en af mine IP'er? Eller hvad kan det skyldes? Bruger Explorer både på job og hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 17 minutter siden, ChiliConCarne skrev:

Hej

Af en eller anden grund har jeg ikke kunnet logge på fra min hjemme-pc i nogle uger (gav det lige lidt tid før brok).

Men jeg kan godt logge på fra mobil og arbejds PC. Jeg får en besked om "Din konto er låst. Prøv igen senere"

Har I blokeret  en af mine IP'er? Eller hvad kan det skyldes? Bruger Explorer både på job og hjemme.

Har du prøvet at slette diverse internet filer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne
On Tuesday, March 22, 2016 at 12:27, Forhedehulehelvede skrev:

Har du prøvet at slette diverse internet filer?

Nu har jeg.

Det hjalp ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Prøv at skifte password. Min konto var også låst en aften, hvor jeg lige skulle til at svare i Geoguesser-konkurrencen :sur::D Men det virkede fint igen med nyt password. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne
For 23 timer siden, Tudsegoej skrev:

Prøv at skifte password. Min konto var også låst en aften, hvor jeg lige skulle til at svare i Geoguesser-konkurrencen :sur::D Men det virkede fint igen med nyt password. 

Tak for forslag. :)

Det virkede ikke :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angelindisguise
On 21/3/2016 at 12:09, ChiliConCarne skrev:

Hej

Det har jeg også oplevet en hel del af !!! både fra pc og mobil.

Så jeg bad om at få nulstillet mit kodeord og lavede et nyt. Det hjalp...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @ChiliConCarne,
Din profil stod til at være låst - derfor ret underligt at du kunne logge ind på mobilen.
Hvorfor det er sket er jeg usikker på, for det er ikke noget jeg har gjort.

Vi har set at brugerkonti af lidt ældre dato har været låst ifm. opdateringen af Jubii Debatten, men det er der jo ikke tale om her... Uanset hvad, så er jeg ked af de gener det har givet - og jeg har naturligvis straks låst din konto op.
:) 

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne
For 8 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @ChiliConCarne,
Din profil stod til at være låst - ........- og jeg har naturligvis straks låst din konto op.
:) 

Med venlig hilsen
Debat Høvding

SÅ virker det :D

Tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @ChiliConCarne,
Det var så lidt...

Ha' en fantastisk dag!!