Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Pellehaleløs

HJÆLP hvor hurtigt kan man tabe sig?

Recommended Posts

Pellehaleløs

Jeg, kvinde 40 år vejer 88 kg og er ca 170 høj, mit spørgsmål er hvor hurtigt kan man tabe sig?

Hvis jeg fortsat spiser nutrilett, så mit kalorieindtag er max 1000 om dagen, hvor meget vil der så ryge af?  

Jeg har brug for en dato til ca. 70 kg, er der en venlig sjæl der kan hjælpe? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 50 minutter siden, Pellehaleløs skrev:

Jeg, kvinde 40 år vejer 88 kg og er ca 170 høj, mit spørgsmål er hvor hurtigt kan man tabe sig?

Hvis jeg fortsat spiser nutrilett, så mit kalorieindtag er max 1000 om dagen, hvor meget vil der så ryge af?  

Jeg har brug for en dato til ca. 70 kg, er der en venlig sjæl der kan hjælpe? 

Det er jo umuligt at sige. Du må heller ikke tabe dig for hurtigt, så kommer vægten hurtigt på igen, siger de kloge.

Har du også prøvet slankesuppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan

En simpel Google søgning ville give dig et hurtigere svar, men det er såre simpelt: 

et kilo fedt er X antal kalorier og binder X masse væske. Dit kalorieunderskud pr dag i relation til din vægt, giver dig slutdato. 

Du kan evt holde op med at spise helt. Så taber du dig endnu hurtigere. Særligt hvis du også dropper vand...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
For 4 timer siden, McLuhan skrev:

Du kan evt holde op med at spise helt. Så taber du dig endnu hurtigere. Særligt hvis du også dropper vand...

drop også at trække vejret...så går det stærk...og du kommer heller ikke til at hikke mere....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pellehaleløs
For 8 timer siden, Forhedehulehelvede skrev:

Det er jo umuligt at sige. Du må heller ikke tabe dig for hurtigt, så kommer vægten hurtigt på igen, siger de kloge.

Har du også prøvet slankesuppen?

Det er rigtigt at det heller ikke må gå for hurtigt. Blev vist overvældet over foråret. Bum ... det er snart sommer:-D

Jeg har googlet suppen, det er da værd at prøve. Tak for svar:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
1 time siden, Pellehaleløs skrev:

Det er rigtigt at det heller ikke må gå for hurtigt. Blev vist overvældet over foråret. Bum ... det er snart sommer:-D

Jeg har googlet suppen, det er da værd at prøve. Tak for svar:-)

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=23646

Er det denne suppe du fandt opskrift på?

Jeg har lavet den flere gange, ikke for at tabe mig, men for at lave en rigtig lækker grøntsagssuppe. Jeg har så ændret lidt i opskriften, så jeg ved ikke hvor meget det har at sige, men den jeg laver er rigtig lækker og virkelig billig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Ps. Underligt som forår og sommer gang på gang kan overraske folk. Jeg mener da at de kommer på ca. den samme tid af året, som altid. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FuckNavnet

Jeg har for nylig kørt et forsøg med en kur på 1100-1200 kcal om dagen i 4 uger. Jeg tabte 4 kg hvilket svarer til ca. 5% af min startvægt. Jeg vejede 71 kg til at starte med.

Så jeg vil mene du burde kunne regne med at tabe minimum 1 kg om ugen. Nok endda lidt mere for du har lidt mere at tabe af.

Jeg forstår så ikke hvorfor det skal være slankepulver. Man kan sagtens spise sig mæt i rigtig mad og samtidig holde sig på 1000 kcal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pellehaleløs
For 22 timer siden, Forhedehulehelvede skrev:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=23646

Er det denne suppe du fandt opskrift på?

Jeg har lavet den flere gange, ikke for at tabe mig, men for at lave en rigtig lækker grøntsagssuppe. Jeg har så ændret lidt i opskriften, så jeg ved ikke hvor meget det har at sige, men den jeg laver er rigtig lækker og virkelig billig.

Den ser mega lækker ud. Du har ikke prøvet at følge diæten med banan og skummetmælk etc? Det virker mega sært at man taber sig af de ting, men har hørt flere lovprise den:-) 

For 22 timer siden, Forhedehulehelvede skrev:

Ps. Underligt som forår og sommer gang på gang kan overraske folk. Jeg mener da at de kommer på ca. den samme tid af året, som altid. ;)

I know... men er vildt forundret. Vinteren har også været ualmindelig lang, hvis du spørger mig;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
1 time siden, Pellehaleløs skrev:

Den ser mega lækker ud. Du har ikke prøvet at følge diæten med banan og skummetmælk etc? Det virker mega sært at man taber sig af de ting, men har hørt flere lovprise den:-) 

I know... men er vildt forundret. Vinteren har også været ualmindelig lang, hvis du spørger mig;-)

Nej jeg har ikke fulgt den. Selv om at jeg godt kunne trænge, ved jeg at jeg ikke har selvkontrol til at holde den diæt.

Men det gør ikke noget, for så bliver jeg heller ikke så hurtigt træt af den.

Lige en obs.... I en portion kommer jeg et lille glas taco sauce og ellers INGEN chilli. Suppen er tilstrækkelig stærk sådan. Så det er bare hvor stærk mad du er vandt til. Hvis du ikke er til stærk mad, skal du nok nøjes med et halvt glas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites