Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Ændring af brugernavn

Ændring af brugernavn  

115 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Khaleesi

Ja, det burde stadig være muligt at skifte navn. Der sker ikke ret meget herinde og jeg tror at i mister endnu flere aktive brugere ved at fortsætte med at nægte folk ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
psykonella

Nu skriver jeg så lige uden at det er min hensigt at afspore debatten eller den slags men de eneste to primære argumenter jeg har set i denne tråd er :

- det er forvirrende for brugerne, at de ikke ved hvem de taler med, når folk skifter navn

- det er noget vi altid har kunnet gøre, så den ret skal vi beholde.

Det er et debatforum og intet andet!
Det er ikke en swingerklub eller en blodbank for sjældne blodtyper.
Størstedelen af brugerne herinde (min inklusiv) har ikke udfyldt sin profil, og enhver ny bruger på et forum som fx. Kenneth82 (mand, Ringsted ??? jamen, hvor giver det et indblik) - no offence Kenneth :) ) vil alligevel skulle bruge et godt stykke tid og engagement herinde for at lære NOGEN at kende.
Hell, jeg har faktisk været her i årevis, men kender da ikke rigtig mange - de fleste kender jeg endda kun på deres signatur, eller profilbillede.

SKAL man kende hinanden på et debatforum i den grad at man skal have fast brugernavn?
Hvis JA - hvorfor?
For at kunne skabe sig en inderkreds og kun snakke med dem med samme holdninger?
For at kunne slå hinanden i hovedet over : øh, i 2006 skrev du da at du var allergisk overfor bladpersille og nu kan du ikke leve uden?

Som bruger af et forum vælger man selv hvor anonym man vil være, og hvis man vil være åben som en bog eller gå efter en kreds af brugere man vil kende, så kan man enten udfylde sin profil,  starte med at lave et "Hejs, jeg hedder..." indlæg (hvilket ingen alligevel husker med 2232323 forskellige brugere) eller tjekke om folk har udfyldt deres profil.
Hvis de ikke har, så kræver det en indsats af en selv for at "huske" dem - hvis man ikke vil den indsats, så er skift af brugernavn efter min mening ret lige meget.

(been there, adminet og modereret that - forum 500.000 +)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kenneth82

None taken Psykonella :) 

Jeg synes blot det er pudsigt at folk går så meget amok over det, men jeg er som sagt også ny :)

Jeg har ikke noget imod at få relationer her igennem debatter, men jeg har intet behov for promovere mig selv på en offentlig side og skrive en profiltekst - hvad er det her? Arto? :D

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulan

Jeg kan ikke se, hvorfor andre skal bestemme hvorvidt jeg må ændre brugernavn. Tåbeligt. "Fordi det er så frygteligt forvirrende" Seriøst? 

Jeg har meget svært ved at se, at det skulle være os andres issue eller ansvar, hvis du har svært ved at finde rundt i det. "fordi zå bli'r det altzå for svært for mig" Jamen dog. Christ.

Lav en afstemning om at vi kan få lov at slette vores egne profiler. DO IT. Nu har i jo taget denne ene svale op - udstedt af EN bruger. Nu beder jeg jer direkte om en ny afstemning - "JEG VIL GODT BEDE OM AT VI KAN FÅ SLETTET ALT" <-- se? Lige der. Hvis vi skal have anciennitet ind i billedet, så har jeg været bruger på Jubii siden Jubii var Woman. Betyder det noget? Betyder det noget at for første gang i tretten år, har jeg ikke lyst til at være her længere. Det er all down to you guys. Yes yes. Velbekomme og spis brød til. 

.. oook så AD lavede en afstemning, men den blev slettet? Yes yes. "Vi sletter ikke bare på må og få - næ nej, vi har vægtige og seriøse grunde til at slette" Selvfølgelig sagt med dyb panderynken og dyb autoritær stemmeføring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Alle,
Jeg låser tråden her, da der tydeligvis er stort flertal for, at vi fortsat skal kunne blive ved med at rette brugernavnet på Jubii Debat... og så fordi de seneste indlæg tydeligvis afviger fra emnet... der er gået hakkebøf og andet gøgl i emnet, så det er vidst på tide at få lukket og slukket.

Vi er glade for, at I ville give jeres mening til kende og at over 100 debattører deltog i afstemningen.

Udfaldet blev altså
At man fortsat kan ændre sit brugernavn på Jubii Debat
- og det kan man 3 gange indefor 365 dage.

Tak for jeres indput og tid!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.