Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Ændring af brugernavn

Ændring af brugernavn  

115 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Debat Høvding

Vi lader afstemningen køre frem til fredag - og så må vi se hvad udfaldet bliver.
Rigtig god uge til alle!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila
For 1 time siden, Kenneth82 skrev:

Nu synes jeg lige i skal slappe lidt af, lol

Jeg er ny herinde ja, men for mig giver det ingen mening at man kan skifte brugernavn - det gør det alt andet lige noget sværere at holde styr på hvem hulan man snakker med. Det nedgraderer forummet til en masse anonyme mennesker fremfor et fællesskab.

Ja, jeg har kun været herinde i kort tid, men derfor kan jeg vil godt komme med forslag? Jeg undrede mig også over at det blev taget op i sådan en grad, men for mig giver det stadigvæk fin nok mening. Og de eksempler folk kommer med fra Facebook? Folk skfiter sgu ikke navn på Facebook i tide og utide. Jeg forstår ikke den trang til at skulle skifte alting - hvad med at noget er bestandigt? At man ikke bare kan skifte mening og lige pludselig vil hedde KongGulerod2? Hvad skulle det gøre for dig, ud over at alle andre bliver snotforvirrede?

Alt det bedste :)

Selvfølgelig skal det ikke gå udover dig, men jeg tror at mange - inklusiv mig selv - virkelig undrer os over hvorfor der skal oprettes en afstemning om noget én bruger har skrevet de har et problem med - mens mange andre forslag til ændringer der er kommet af mange flere brugere bliver ignoreret.

For @Debat Høvding kan sige hvad de vil - det er bare ikke særlig demokratisk kun at oprette afstemninger, om de ændringer de selv er enige i.

Jeg venter stadigvæk på afstemningen om hvorvidt det skal være forbudt selv at ændre sit profilbillede @Debat Høvding :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 4 timer siden, Aquila skrev:

Jeg venter stadigvæk på afstemningen om hvorvidt det skal være forbudt selv at ændre sit profilbillede @Debat Høvding :D

Hej Aquila,
Profilbillerne mener vi man som bruger bør kunne skifte. Man kan jo ændre "udseende", holdning eller få lyst til at fremstå anderledes. Det fungerer i øvrigt fint på Facebook og andre sociale medier og fora. Men navnet kan man derimod ikke ændre ret mange af disse steder, netop fordi det så kan skabe total forvirring.

Så lad os holde afstemningen og debatten her til kun at dreje sig om "Profilnavnet". Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila
For 16 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej Aquila,
Profilbillerne mener vi man som bruger bør kunne skifte. Man kan jo ændre "udseende", holdning eller få lyst til at fremstå anderledes. Det fungerer i øvrigt fint på Facebook og andre sociale medier og fora. Men navnet kan man derimod ikke ændre ret mange af disse steder, netop fordi det så kan skabe total forvirring.

Så lad os holde afstemningen og debatten her til kun at dreje sig om "Profilnavnet". Tak.

Og det bekræfter jo præcis det jeg skrev - at I kun vil oprette afstemninger for de ændringer I selv er enige i. 

Desuden tror jeg ikke at jeg endnu har været på et socialt medie/forum hvor man ikke selv har kunne ændre profilnavn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*
For 20 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej Aquila,

Jeg er på mange andre sociale medier og fora - inkl. Facebook, fælles for dem alle er at man godt kan ændre brugernavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @*LadyFox*,
Du har ret... Man kan ændre brugernavnet de fleste steder, men det er kun et begrænset antal gange eller i en begrænset periode. På Facebook kan man ændre navnet hver 60. dag lige som man på Google+ også kun kan ænder det med mellemrum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*
For 2 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @*LadyFox*,
Du har ret... Man kan ændre brugernavnet de fleste steder, men det er kun et begrænset antal gange eller i en begrænset periode. På Facebook kan man ændre navnet hver 60. dag lige som man på Google+ også kun kan ænder det med mellemrum.

Det er bare ret misvisende at lægge det ud som om det ikke er en mulighed de fleste steder, med en begrundelse for at det er forvirrende, især endda at bruge det som et argument, når det rent faktisk er muligt de fleste steder i større eller mindre grad.

Eller har jeg misforstået afstemningen? Handler den om at I måske vil fjerne muligheden helt, eller om I måske vil sætte en grænse for hvor ofte man kan skifte navn? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Afstemningen gik på at fjerne muligheden helt...
Men ud fra debatten kan vi godt se, at der er flertal for at man skal kunne ændre sig profilnavn. Så det bedste er at vi bibeholder den begrænsning der er på, hvor tit/hvor mange gange man kan skifte sit profilnavn indefor en given periode.

Det virker rimeligt nok... Og vi er kun glade for at kunne have en dialog med jer herom... Vi fremsatte blot forslaget, fordi det har været oppe at vende flere gange tidligere, om man skulle kunne ændre sit brugernavn eller ej. Og da det så blev fremsat igen, så lagde vi blot op til debat. 

Det gjorde vi fordi var har stor respekt for hvad I mener og hvad I synes fungerer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OutOfOrder
1 time siden, Debat Høvding skrev:

Men ud fra debatten kan vi godt se, at der er flertal for at man skal kunne ændre sig profilnavn. Så det bedste er at vi bibeholder den begrænsning der er på, hvor tit/hvor mange gange man kan skifte sit profilnavn indefor en given periode.

Det virker rimeligt nok... Og vi er kun glade for at kunne have en dialog med jer herom... Vi fremsatte blot forslaget, fordi det har været oppe at vende flere gange tidligere, om man skulle kunne ændre sit brugernavn eller ej. Og da det så blev fremsat igen, så lagde vi blot op til debat. 

Det gjorde vi fordi var har stor respekt for hvad I mener og hvad I synes fungerer!

Jeg synes det ville være mindre forvirrende, hvis man vidste hvilken debat høvding man debatterede/pb'ede med - og ikke blot en af dem der bruger profilen. Og om det var den samme man skrev med hver gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
1 time siden, Debat Høvding skrev:

Hahahahahahahaha, åh gud, tak for grinet! Det er vist lidt selektivt hvornår I har respekt for brugerne og deres ønsker og holdninger. Behøver jeg henvise til advokatens tråd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.