Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

McLuhan

Slette profil?

Recommended Posts

McLuhan

Episk slutning af kommunikationscirklen: Pb fra DB om, at jeg ikke kan spørge herinde. Tænk, hvis andre fik glæde af svaret :rulle::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Blot til orientering, 
Så har Debat Høvding ikke en holdning til ordensreglerne. De er skrevet af Jubii og Debat Høvding, har som administrator, udelukkende til opgave at tilse, at de overholdes. Det er en generel misforståelse at det er Debat Høvdings skyld - eller Debat Høvding der har besluttet/gjort noget for at genere nogen.

For det andet, så er der kun ganske få der administrere Debat Høvding og som udgangspunkt er det hovedsageligt den samme person, netop fordi vi ellers ikke kan hitte ud af, hvad der er sket, blevet skrevet og aftalt. Dog var der i sommers, i nogle måneder, flere, der på skift varetog opgaven som Administrator, da en medarbejder blev ramt af alvorlig sygdom. Og det ramlede desværre sammen med opdateringen af Jubii Debatten, som netop var blevet igangsat - og derfor ikke kunne bremses.  

Men som udgangspunkt, så er det hovedsageligt den samme person - og til nøds ganske få der styrer Debat Høvding. Så når I skriver DH'er, så har det har intet med virkligheden at gøre.

Hvis I har spørgmål til ovenstående eller har andet I gerne vil drøfte med Debat Høvding/Jubii, så er I som altid meget velkommen til at sende os en PB til Debat Høvding.

God dag til jer alle...
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Tja mig bekendt er det nu sådan at når en ting har været normal kutyme et stykke tid ( i dette tilfælde at man kunne få slettet sin profil) så er det pludselig det der gælder, og det ligesom overskriver reglerne.

Når det så er sagt virker det på mig meget dobbeltmoralsk at man i denne tråd holder sig til reglerne, og i tråden "hvorfor" fortæller at man har ryddet op i fora og fjernet et medlem og dennes indlæg, fordi vedkommende blev ved med at starte tråde med det samme, åbenbart kritiske emne.

Det kan kun lede mine tanker hen på et spørgsmål, hvad står der i reglerne om censur? 

Omvendt giver det jo også svaret på hvordan man får slettet sin profil :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites