Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

McLuhan

Slette profil?

Recommended Posts

Gæst
For 30 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jo. Jeg er da.

Nemlig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 13 minutter siden, McLuhan skrev:

Ja, i praksis har den svigtende kvalitet herinde vs andre steder gjort, at mit aktivitetsniveau herinde er meget lavt. Flere foraer er helt døde (eks penge og børn), og selv sex og samliv skranter.

Hvorfor forsøger du så ikke selv at bidrage til forhøjelse af kvaliteten og aktivitetsniveauet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan
For 2 timer siden, LoneK skrev:

Hvorfor forsøger du så ikke selv at bidrage til forhøjelse af kvaliteten og aktivitetsniveauet?

Jeg ved ikke med dig, men jeg foretrækker at debattere/samtale med andre mennesker. 

Forsøgte jeg det alene ville det være spam...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 5 timer siden, McLuhan skrev:

Men udover advokatus er der godt nok ikke mange tilbage

Jeg er en af de udvalgte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vintersol
For 16 timer siden, McLuhan skrev:

alternativet er vel at redigere hver enkelt indlæg og skride profaniteter :lol: så lukker de den måske for en, fremfor at rette alle indlæg retur :cool:

Du mener sådan her?

:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan
For 1 time siden, Farvel og Tak skrev:

Du mener sådan her?

:banan:

Det er forhåbentlig ikke det, de ønsker. Kan simpelthen ikke forstå, hvorfor de i) ændrer vilkår bagudrettet (hvad man normalt ikke kan efter normale aftalevilkår), og ii) ikke lytter til deres (efterhånden færre) brugere. 

Nå, men heldigvis er debatten ikke købt af folk, der skal tjene penge på brugerrettet reklame :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette
For 53 minutter siden, McLuhan skrev:

Det er forhåbentlig ikke det, de ønsker. Kan simpelthen ikke forstå, hvorfor de i) ændrer vilkår bagudrettet (hvad man normalt ikke kan efter normale aftalevilkår), og ii) ikke lytter til deres (efterhånden færre) brugere. 

Nå, men heldigvis er debatten ikke købt af folk, der skal tjene penge på brugerrettet reklame :cool:

Det har jo hele tiden stået i reglerne, at man ikke kan få slettet sin profil. 

At alle så vidste, at det kunne man godt - eller man kunne i hvert fald blive 'gennemsigtig' på debatten - ved at spørge Keller, det er jo så dér, problemet ligger.

Jeg kan personligt ikke se, hvad debatten får ud af at gøre sig upopulær hos sine (efterhånden forholdsvis få) faste brugere. Men de har måske set et lys, jeg ikke har set. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Botten

Udadtil vil Jubii jo gerne have at det ser ud som om der er mange medlemmer herinde. Det er vigtigt med sponsorer og lignende. Derfor kan du ikke få slettet dine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 2 timer siden, Uopfindsomdebattør skrev:

Det har jo hele tiden stået i reglerne, at man ikke kan få slettet sin profil. 

At alle så vidste, at det kunne man godt - eller man kunne i hvert fald blive 'gennemsigtig' på debatten - ved at spørge Keller, det er jo så dér, problemet ligger.

Jeg kan personligt ikke se, hvad debatten får ud af at gøre sig upopulær hos sine (efterhånden forholdsvis få) faste brugere. Men de har måske set et lys, jeg ikke har set. 

Hej Alle,
@Uopfindsomdebattør har fat i pointen her... Det har stået i ordensreglerne, som man har godkendt ved oprettelse, at Jubii ikke er forpligtiget til at slette ens indhold på Jubii Debatten. At man så alligevel har slettet profiler og indhold er i virkeligheden dér problemet ligger. 
Og inden der digtes mere om, at vi hos Jubii bryder Datatilsynets love og regler, så kan jeg kun mane det i jorden ved at understrege, at vi netop efterlever Datatilsynets love og regler om sletning af profiler på et debat site. Det står sort på vidt i loven... og det står sort på hvidt i ordensreglern, som I alle har godkendt ved oprettelse. Og sådan er praksis på masser af andre debat sites...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette
For 3 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej Alle,
@Uopfindsomdebattør har fat i pointen her... Det har stået i ordensreglerne, som man har godkendt ved oprettelse, at Jubii ikke er forpligtiget til at slette ens indhold på Jubii Debatten. At man så alligevel har slettet profiler og indhold er i virkeligheden dér problemet ligger. 
Og inden der digtes mere om, at vi hos Jubii bryder Datatilsynets love og regler, så kan jeg kun mane det i jorden ved at understrege, at vi netop efterlever Datatilsynets love og regler om sletning af profiler på et debat site. Det står sort på vidt i loven... og det står sort på hvidt i ordensreglern, som I alle har godkendt ved oprettelse. Og sådan er praksis på masser af andre debat sites...

Men nu opstiller du det jo så, som om det er brugernes misforståelse? Den mener jeg egentlig ligger hos begge parter.

Og så kan I selvfølgelig holde på jeres, men resultatet bliver vel bare, at der er færre, der gider bruge jeres tjenester.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites