Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

McLuhan

Slette profil?

Recommended Posts

McLuhan

Hvordan i alverden sletter man sin profil herinde?

Niveauet er ikke længere, hvad det har været (få relevante opdateringer, få relevante tråde og generelt dødt i mange under-fora)... for at nævne nogle småting :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan

needless to say at det heller ikke hjælper, de fornuftige debattører ikke længere er aktive herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Clara-Maria

Det gør man ved at skrive til Datatilsynet med henvisning til, at det var praksis, Jubii/Keller slettede både indlæg og profil efter anmodning, da du oprettede din profil.

Du kan ikke længere få Jubii til frivilligt at overholde Datatilsynets regler for sletning, hvor det er afgørende, hvad der var gældende praksis ved tilmelding til debatten. Sørgeligt, men sandt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan
For 1 time siden, Clara-Maria skrev:

Det gør man ved at skrive til Datatilsynet med henvisning til, at det var praksis, Jubii/Keller slettede både indlæg og profil efter anmodning, da du oprettede din profil.

Du kan ikke længere få Jubii til frivilligt at overholde Datatilsynets regler for sletning, hvor det er afgørende, hvad der var gældende praksis ved tilmelding til debatten. Sørgeligt, men sandt.

Are you kidding me? Er det virkelig gået hen og blevet så amatør-agtigt, at man ikke kan slette sin egen profil længere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vintersol

Så er det jo godt man er anonym og bare kan smutte og "glemme" sit login.

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Clara-Maria
For 16 minutter siden, McLuhan skrev:

Are you kidding me? Er det virkelig gået hen og blevet så amatør-agtigt, at man ikke kan slette sin egen profil længere?

De vil kun ændre profilnavnet til gæst så indlæg fremstår "anonymiserede". Uanset om du evt. har skrevet indlæg med indhold, hvor du med lidt snagen kan identifikeres.

Flere gamle debattører har taget kampen med Jubii med henvisning til, hvad der var praksis under Keller. Jubii er ikke til at hugge eller stikke i.

Jeg fik slettet indlæg og profil i august som en af de sidste, mens Jubii stadig overholdt Datatilsynets regler. Jubii henholder sig til, at der i nogle gamle regler står, at man ikke kan få slettet indlæg og proil, men de vil slet ikke forholde sig til, at de med Kellers praksis har givet brugerne en forventning om, at indlæg og profil slettes af Jubii efter anmodning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 3 timer siden, McLuhan skrev:

needless to say at det heller ikke hjælper, de fornuftige debattører ikke længere er aktive herinde

Jo. Jeg er da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan
For 34 minutter siden, Farvel og Tak skrev:

Så er det jo godt man er anonym og bare kan smutte og "glemme" sit login.

:D

Ja, i praksis har den svigtende kvalitet herinde vs andre steder gjort, at mit aktivitetsniveau herinde er meget lavt. Flere foraer er helt døde (eks penge og børn), og selv sex og samliv skranter.

det hjælper dem nok heller ikke, at de ikke engang imødekommer brugernes ønsker omkring sletning.

alternativet er vel at redigere hver enkelt indlæg og skride profaniteter :lol: så lukker de den måske for en, fremfor at rette alle indlæg retur :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan
For 18 minutter siden, Forhedehulehelvede skrev:

Jo. Jeg er da.

Men udover advokatus er der godt nok ikke mange tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
For 11 minutter siden, McLuhan skrev: