Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tudsegoej

Kellervision LX - Stjerner, måner og planeter - finalen

Recommended Posts

ChiliConCarne

Blue Moon var også runner up her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*

Så har jeg også stemt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki
For 9 timer siden, ChiliConCarne skrev:

Blue Moon var også runner up her ;)

Og her :D 

@Tudsegoej har du modtaget mine stemmer? Er i tvivl om de er nået frem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 19 timer siden, ah.longshot skrev:

og så den en som jeg undrer mig over, at jeg glemte i forhold til temaet, da den især på et længere tidspunkt i mit liv havde en særlig betydning

Edit: det virker tilsyneladende ikke for mig lige p.t.

Hvis det var fordi dit forhold var lige som det par, der er oppe at slås i videoen, er det vist meget godt, at du glemte den :(

:D

Du sætter videoer ind ved at trykke på "del" under videoen. Kopier det link der kommer frem og sæt det direkte ind her. Husk at trykke på "Enter" ellers kommer der kun et link frem.

For 3 timer siden, Juki skrev:

Og her :D 

@Tudsegoej har du modtaget mine stemmer? Er i tvivl om de er nået frem :)

Ja :D Og ALLE har stemt nu :banan:

For 1 time siden, Bellboy skrev:

Ej jeg skulle have valgt den her. Hvorfor kom jeg først på det nu.

Ja, den er hyggelig :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ah.longshot
For 3 timer siden, Tudsegoej skrev:

Hvis det var fordi dit forhold var lige som det par, der er oppe at slås i videoen, er det vist meget godt, at du glemte den :(

:D

Du sætter videoer ind ved at trykke på "del" under videoen. Kopier det link der kommer frem og sæt det direkte ind her. Husk at trykke på "Enter" ellers kommer der kun et link frem.

.....

Det var nu ikke pga. at et forhold at "Entre dos tierras" betød meget for mig, den var dog i en anden træls og ret personlig situation med til at få mig i bedre humør.

Prøver lige din metode med en anden fra bunken

https://youtu.be/xFnHz92yyNs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ah.longshot
For 2 minutter siden, ah.longshot skrev:

Det var nu ikke pga. at et forhold at "Entre dos tierras" betød meget for mig, den var dog i en anden træls og ret personlig situation med til at få mig i bedre humør.

Prøver lige din metode med en anden fra bunken

https://youtu.be/xFnHz92yyNs

Det virker åbenbart ikke for mig :gruble: og jeg huskede at trykke enter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej
For 10 timer siden, ah.longshot skrev:

Det virker åbenbart ikke for mig :gruble: og jeg huskede at trykke enter

Ej, okay hvor underligt :gruble: Nu kopierede jeg bare dit link og satte det ind, og så kom videoen frem. Jeg kan ikke gennemskue, hvad man ellers kan gøre. 

Men jeg kan godt huske hele den CD. Er den ikke fra midt 90'erne? Der var mange gode/sjove på :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ah.longshot
For 13 timer siden, Tudsegoej skrev:

Ej, okay hvor underligt :gruble: Nu kopierede jeg bare dit link og satte det ind, og så kom videoen frem. Jeg kan ikke gennemskue, hvad man ellers kan gøre. 

Men jeg kan godt huske hele den CD. Er den ikke fra midt 90'erne? Der var mange gode/sjove på :D 

Ja, den var faktisk ganske udmærket, jeg er dog ikke helt sikker på om den findes i samlingen, men angående dens alder så siger en ukritisk googlesøgning, at den er fra 1995 (ukritisk søgning betyder, at jeg ikke har gjort noget som helst for at tjekke kilden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Måske det er browseren, som afgør, hvorvidt links fungerer mht at vise video? Jeg kører IE lidt ældre version (kan ikke opgradere til win10), og her virker det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites