Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lover-moses

Formel 1 2016

Recommended Posts

Formel_et_Guru

Helt enig i alt hvad du skriver.. :-)   OG.. det er sku da pisse irriterende med de skide konti???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Formel_et_Guru

I øvrigt, NU jeg er i gang med spin :-) Så er der følgende scenarie, som SLET ikke er helt så vanvittigt, som det måske lige til at starte med kunne lyde..

Alonso beslutter, at han ikke længere gider at bruge tid på McLaren og smutter.

Stoffel Vandoorne erstatter ham hos McLaren og da Renaults Frederic Vasseur, jo gerne så Alonso  ( Hvilket er et faktum.. ) tilbage hos Renault så ...

Ja, man skal ikke lede længe for at finde Magnussen i problemer.. Man må håbe, han kan vise at han er bedre end som så :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89
On ‎09‎-‎02‎-‎2016 at 13:32, Formel_et_Guru skrev:

I øvrigt, NU jeg er i gang med spin :-) Så er der følgende scenarie, som SLET ikke er helt så vanvittigt, som det måske lige til at starte med kunne lyde..

Alonso beslutter, at han ikke længere gider at bruge tid på McLaren og smutter.

Stoffel Vandoorne erstatter ham hos McLaren og da Renaults Frederic Vasseur, jo gerne så Alonso  ( Hvilket er et faktum.. ) tilbage hos Renault så ...

Ja, man skal ikke lede længe for at finde Magnussen i problemer.. Man må håbe, han kan vise at han er bedre end som så :-)

Ja det ville være surt show for KM, men lad os håbe at McLaren igen finder ud af af at være med i toppen af F1.

:rulle::devil::sur::angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Formel_et_Guru

De første 2016 biler.. Bemærk at Mclaren er sort.. Måske samme fareve som deres forventninger til den nye model ? ;-)

Men ellers ser de jo alle meget fornuftige ud----

2016.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Formel_et_Guru

HAASMobilen . Ser sku da , ud fra et æstetisk synspunkt, meget lækker ud :-)

haas1.jpg

haas3.jpg

hass2.jpg

haas4.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Jeg synes godt nok Haas raceren ser kedelig og intetsigende ud. Der er generelt alt for meget sort og sølv i feltet, gad godt der var mere grøn, gul, orange mv.

Ferrari har egentlig gjort det ganske fint, jeg kan godt li´ de hvide detaljer, og Mercedes har også gjort det ganske godt. Mclaren er bare sort og kedelig, men det er nok godt det samme, der er nok ikke mange der kigger efter dem alligevel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Formel_et_Guru

Sjovt du skriver det med farverne på HAAS , jeg nævnte netop den, fordi jeg syntes den lignede lidt hen af Ferrari til :-) Som jeg er helt enig i, ser godt ud i år.. Men det er et gammelt design ( Farvemæssigt ) Tilbage fra slut 70eren, eller først i firserne, så vidt jeg husker.. Ligge meget tæt op af Laudsas gamle ræser ...( ALTSÅ FARVE MÆSSIGT)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Ja de fleste af de nye F1 biler er ganske flotte i deres bemalinger. ^_^

Men synes i ikke at Merc. er ændret markant i form i forhold til sidste års model ? jeg har ikke nået at få billeder afdem begge sat op til sammenligning.

Her er billeder af Ferrari fra 2 årgang i slut 70 erne

Photo_F1_1977.pdf

Photo_F1_1976.pdf

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Formel_et_Guru

Tiderne fra første test dag.. Og det er ikke særlig opløftende læsning..

Nå, nu er det her jo kun test dage og ikke nødvendigvis udsagns givende, MEN det sagde vi også om McLaren da Magnussen skulle køre for dem, og vi ved jo alle hvad det endte med.. McLaren klarede sig elendigt..

der er også det i det, at selv om det "KUN" er test, så er det også sådan , at alle teams gerne vil vise bare lidt positive takter, hvilket jeg mener er helt naturligt.

Men Reanult har i hvert fald ikke kunne vise noget af betydning endnu.. Vi må sætte vor lid til næste testdag.. og særligt spændende bliver det at få Magnussen i bilen..

f1test.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vento67

Det er da ikke slut tiderne fra dag 1 du har lagt op der Guru :)

Placering Kører Hold Bedste tid gap Omgange gennemført
1 Sebastian Vettel Ferrari 1:24.939 0                            69
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:25.409 0.470 156
3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:26.044 1.105 87
4 Valtteri Bottas Williams 1:26.091 1.152 80
5 Alfonso Celis Force India 1:26.298 1.359 58
6 Jenson Button McLaren 1:26.735 1.796 84
7 Carlos Sainz Toro Rosso 1:27.180 2.241 55
8 Marcus Ericsson Sauber 1:27.555 2.616 88
9 Pascal Wehrlein Manor Racing 1:28.292 3.353 54
10 Romain Grosjean Haas 1:28.399 3.460 31
11 Jolyon Palmer Renault 1:29.356 4.417 37