Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

q8P

Førstegangsgravid

Recommended Posts

q8P

Hej alle sammen.

Min kæreste og jeg prøver at blive gravid, og vores først forsøg var mit i januar. Jeg havde utrolig ømme bryster og store mavesmerter ca. en uge efter ægløsning, og jeg følte mit underliv var helt spændt - 3 tegn på graviditet?

Men problemet er bare, at jeg fik min menstruation en dag for tidlig (jeg plejer at have en præcis cyklus på 28 dage). Jeg tog en test ca. tre dage før min menstruation rigtig skulle begynde, og den var negativ. Jeg har desuden blødt en del, men overhovedet ikke ligeså meget som jeg plejer.

Mit spørgsmål er så, om der er andre der har oplevet det samme, og som så er endt med at have en positiv test alligevel? Jeg regner med at tage en test i morgentidlig, men ville lige høre her inde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rosalina80

Hej med dig. Altså, jeg har en gang prøvet, først at få en negativ test, som siden blev positiv. Jeg kan teste positiv lidt senere end andre, så havde bare taget den for tidligt. Og så får jeg altid min menstruation den første måned (der hvor den normalt udebliver hos de fleste andre), men den er på halv styrke. Så mine graviditeter starter bestemt ikke entydigt :-D

Hvad sagde den nye test så? Håber du er gravid :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites