Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Anonym1710

Ronaldo eller Messi?

Recommended Posts

Anonym1710

Jeg ville gerne høre om i bedst kan lide Ronaldo eller Messi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg kan bedst lide Ronaldo udfra at min søn ligner ham, både fodboldsmæssigt og udsendemæssigt. Men når det er sagt har Messi klart fortjent at vinde året spiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nu følger jeg ikke spansk fodbold så meget længere. Men da jeg gjorde, var det Real Madrid jeg fulgte. Det gør jo naturligt nok at jeg ikke bryder mig om Barca og dermed også Messi.

Når det så er sagt, så mener jeg at Ronaldo er en bedre spiller. Messi har måske nok haft den største succes. Men kun for ét hold. Ronaldo har trods alt haft stor succes i både Man. U. og Real Madrid + han har haft mere succes på landsholdet (i perioder) end Messi.
Messi virker alt for afhængig af de spillere han har omkring sig, og jeg tvivler på han ville blive den samme profil i en anden klub.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anonym1710
On 11. januar 2016 at 22:01, Anonym1710 skrev:

Jeg ville gerne høre om i bedst kan lide Ronaldo eller Messi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anonym1710
On 11. januar 2016 at 22:27, gumle skrev:

Jeg kan bedst lide Ronaldo udfra at min søn ligner ham, både fodboldsmæssigt og udsendemæssigt. Men når det er sagt har Messi klart fortjent at vinde året spiller.

Enig i at Messi er bedst i år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Messi og Ronaldo er efter min mening meget jævnbyrdige på rigtig mange punkter. Men to ting afgør for mig at Ronaldo (i 2015) ikke når Messi til sokkeholderne

1. Udover at score en forfærdelig masse mål, har Messi også en masse assist. Hvilket Ronaldo mangler og altid mangler

2. Titler. Messi har scoret samtlige titler på klubholdet i 2015

De to ting sammenholdt, kan man ikke komme uden om at Messi fortjente titlen 120% i år

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nu var jeg ikke med på at der var tale om det seneste år, da det ikke stod skrevet nogen steder. 

Klart at Messi har været bedst i år, for Barca har været bedre end Real. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anonym1710

Det behøver ikke at være i år, men all time. Er ikke selv til spansk fodbold, da de piver for meget, men derimod BPL. Hvor man ikke piver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samba Nazgul
On 12/1/2016 at 23:40, Anonym1710 skrev:

Fail at du poster dit reklamelink til din fodboldtrøjehjemmeside, sletter det, og så får det tilbage igen ved at citere dig selv med en anden bruger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samba Nazgul

Det kan godt nok ikke være mange trøjer du sælger når du gider forsøge dig med en tråd på jubii :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites