Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Titler på Jubii Debat?

Titler på Jubii Debat?  

38 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Debat Høvding

Hej alle debattører... 
Vi overvejer at opdatere alle Titler på Jubii Debat, da der er gået noget koks i disse, eftersom de har fungeret på forskellig vis på de tidligere forskellige Jubii Debat platforme. Vi påtænker derfor, at Titelerne opdateres automatisk ud fra det antal indlæg, man har skrevet, sådan som det fungerede førhen, hvor det virkede. Jeres Titel kommer naturligvis til at blive dannet ud fra det antal indlæg/indhold I har i dag - igen starter forfra. I finder Titel inde under jeres Profil side. 
Har I input til Titeler på Jubii Debat, så skriv det til mig i tråden her...

Her får I et eksempel på nogle af Titlerne...
Mange af de gamle Titler går naturligvis igen, men der er også kommet nye til.

Titel Indhold
1 Grøn Debattør 0
2 Elev 50
3 Wannabe 100
4 Upcoming 250
5 Godt i gang 500
6 Øvet  1.000
7 Aktiv 2.000
8 Fritidsdebattør 3.000
9 Deltidsposter 4.000
10 Erfaren 5.000
11 Debatnørd 6.000

Resten af Titlerne præsenterer vi, hvis det bliver et ja til at vi skal have titlerne automatiseret.
For en god ordens skyld har jeg også lavet et spørgeskema, som I kan gives jeres mening til kende i.

Jeg ser frem til at høre jeres mening...
God weekend til folket!!

Debat Høvding
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Jeg er ligeglad med titlerne, om de er der eller ej, men når nu de er der og hvis de skal være der så synes jeg det er meget hyggeligt med personlige titler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Det er nemt at se hvor mange indlæg en person har, så titler er ligesom lidt overflødige IMO.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daenerys

Jeg synes også, at det er overflødigt, men hvis I indfører det, må I hellere køre en gang stavekontrol på titlerne, b.la. "upcomming" og "fritids debattør".... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Uhm får man så også gaver nu længere man kommer op af rangstigen.:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Og jeg synes nr. 11 skal hedde " bøj jer i støvet" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Vi er friske på at I ser den fulde liste med Titler og at I selv kommer med input til dem. Men det kræver i første omgang at et flertal synes at Titlerne er sjove og en god idé.

Titlerne er et lævn fra de tidligere versioner af Jubii Debatten, så tænkte blot at det var sjovt at føre videre... Uanset hvad bør vi gøre noget, for langt fra alle brugeres titler virker på den nye version af Jubii Debat.

Lad os få nogle flere input og debattører til at afgive deres stemmer, så vi kan se hvad der er stemning for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Debatnørd i ét ord.

jeg er enig med TBD (skrev jeg det? :shock::devil: ) i, at de er overflødige, men også med Juki i, at de selvvalgte er lidt sjove, så den model stemmer jeg for. Man kan selvfølgelig sagtens have nogle grundlæggende ligesom i jeres liste til dem, der ikke vælger selv. Det er der mange, der har haft glæde af i tidernes løb.

P.s. Hvor er Tastaturslave?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Rapfisk,
Tastaturslave og andre gode gamle titler er med + nye, vi har bare ikke vist hele listen. Den endelige liste bør gå helt op til 250.000 indlæg.

Og så er alle sdavefajl rettet!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nainen

Har det nogen som helst indflydelse hvor man er på rangstigen eller er det bare en "se hvor meget jeg har kedet mig" ?

Hvis ikke det giver de højere rang nogle andre funktioner og ekstra smileys kan jeg ikke helt se pointen i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.