Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yetie

Vejen til en slankere mig - og et halvmarathon

Recommended Posts

hester1972

Det lyder som om, du er godt på vej :) Jeg følger med på sidelinjen - held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

Fredag stak lidt af. Min veninde kom fra København og fortalte at hun var ved at gå fra kæresten, så der blev drukket vin og spist både slik og chips. Der blev heldigvis også gået en masse. 11 km lørdag og 10 km søndag. Og så løb jeg 3 km i går, samt styrketrænede en halv time. 

Ellers har det ikke været så skidt med maden. Vi har fået masser af grønt og spist rugbrød til frokost. 

I dag var der maddag i kantinen, hvor der var mexicansk buffet. Der var heldigvis også godt med grønt. Og jeg sprang desserten over, selvom den hindbærmousse så uforskammet lækker ud. 

Til aften havde min mand lavet hjemmelavede kødboller i tomatsovs med spinatpasta til. Det mættede helt vildt godt. 

Er blevet god til at drikke vand til måltiderne og til at spise morgenmad. Har spist morgenmad hver dag siden nytår - det er virkelig en stor sejr for mig. Og frokosten er der også godt styr på. Det er mere aftensmaden, som min mand stort set altid laver, der svinger lidt. Og så er weekenderne også tit svær. Men jeg holder mig inde i kampen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

God uge for mig madmæssigt. Har også fået motion nok. Men vægten sker der ikke så meget med. 

Min mand har købt en ny vægt, så jeg ved ikke om den og den gamle ikke stemmer overens, men det kunne være forklaringen. Jeg må bare kæmpe videre. 

Jeg tager en løbetur i morgen og håber at kunne komme op på 8 km i et stræk. Spændende om det lykkes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

Jeg klarede 8 km i dag, men desværre ikke uden en gåpause. Og som det næsten altid sker, så har jeg nu ondt i nakke og skuldre, hvilket medfører hovedpine. Det er også en af grundene til at jeg gerne vil smide nogle kilo. Har meget vægt foran, altså på brysterne. Jeg fik dem opereret mindre for godt og vel 12 år siden, men det kan man ikke se i dag. Hvis ikke jeg vidste hvor slemt jeg havde det efter operationen fik jeg den foretaget igen. Nu tør jeg ikke. Ville sikkert også få besked på at tabe mig først alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites