Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Moxy-lady
On 17/2/2016 at 12:33, Debat Høvding skrev:

Hej @Moxy-lady,
Jeg kan ikke udlede af dit svar om problemet med bredden på Jubii Debattten blev løst ved at slå Ad-Blocker fra?

Det gjorde det ikke.

Men uanset hvad, så er det ikke en gangbar løsning, så længe I har reklamer der aktivt forhindrer mig i at bruge siden optimalt. Det var et lille ekstra opstød, fremprovokeret af at jeg skulle lukke 3 reklamer ned på under 5 minutter, der dukkede op midt på skærmen (med lyd!) og ikke kunne lukkes med det samme. Det er simpelthen for forstyrrende. Har I ikke overvejet at fjerne de reklamer i det mindste? Jeg tror at de fleste kan leve med banner-reklamer og dem ude i siden, men det andet er simpelthen for indgribende og omfattende til at blive accepteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Moxy-lady,
Kan du ikke sende mig et screen dump af din skærm, så jeg kan se hvordan det ser ud?

Det undrer mig at visningen er så smal, som du beskriver, når vi har gjort meget for at optimere til netop den skærmopløsning du benytter (1366x768).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @mulledit,
Hvis du gerne vil have at jeg skal hjælpe dig ift. den smalle visning, så må du meget gerne sende mig et screen dump, så jeg kan se hvordan det ser ud på din skærm. Har ikke oplevet andre med opløsningen 1680x1050, der har været trætte af visningen/bredden.
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Værsåartig! Der kommer måske reelt set 1-1½ cm tekst mere, ved fjernelse af Adblocker, men tekstfeltet er stadig meget smalt, og med utrolig meget spildplads på de blå felter.

forfandendaogså.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Og her kan du så se hvor forstyrrende reklamerne midt på siden er. Bemærk at den først kan lukkes efter 7 sekunder, og at der er lyd på. Og hvor fuldstændig den forhindrer brugen af debatten. Det er forstyrrende, og hammerirriterende.

lortereklamer.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Moxy-lady,
Jeg har testet videoreklamen i Firefox - og her afspiller videoen kun lyd, hvis man kører musen henover videoen, så hvis lyden afspiller uden du kører musen henover videoen, så er jeg ret sikker på at det er et browser-problem. FireFox har tidligere drillet og haft bugs.

Mht. opløsningen 1366 x768 px, som vi netop har specialkodet et script til, så kan jeg umiddelbart ikke rigtig gøre mere. Din browser burde tvinge reklamerne ude til højre ned i bunde af skærmen, netop ved denne opløsning. Måske er det FireFox der driller igen...

Kan jeg lokke dig til at prøve fra IE eller Google Chrome, blot for at se om det afhjælper problemet?

Alternativt kan du prøve at zoome ind og se om det gør en forskel... Ikke at det er en ideel løsning, men prøv lige en gang ovenstående ting - og meld meget gerne tilbage. Måske vi kan tilpasse vores script, så det "breaker" / tvinger reklamer ned i bunde på et tidligere stadie...

PS: Herunder kan du se, hvordan Jubii Debatten burde se ud på din skærm ved 1366x768 px.

Debat.thumb.jpg.b47898fc7377e83af15347fd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Jeg aner ikke hvor min mus er henne på skærmen, jeg bruger den jo til at trykke mig videre, at starte videoer mv. så synes egentlig at det er en underlig kommentar. Desuden undrer jeg mig over at I ikke forholder jer til at der kører en reklame midt i debatfeltet - så kan diverse forklaringer da være fuldstændig ligegyldige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette
For 16 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Moxy-lady,
Jeg har testet videoreklamen i Firefox - og her afspiller videoen kun lyd, hvis man kører musen henover videoen, så hvis lyden afspiller uden du kører musen henover videoen, så er jeg ret sikker på at det er et browser-problem. FireFox har tidligere drillet og haft bugs.

Mht. opløsningen 1366 x768 px, som vi netop har specialkodet et script til, så kan jeg umiddelbart ikke rigtig gøre mere. Din browser burde tvinge reklamerne ude til højre ned i bunde af skærmen, netop ved denne opløsning. Måske er det FireFox der driller igen...

Kan jeg lokke dig til at prøve fra IE eller Google Chrome, blot for at se om det afhjælper problemet?

Alternativt kan du prøve at zoome ind og se om det gør en forskel... Ikke at det er en ideel løsning, men prøv lige en gang ovenstående ting - og meld meget gerne tilbage. Måske vi kan tilpasse vores script, så det "breaker" / tvinger reklamer ned i bunde på et tidligere stadie...

PS: Herunder kan du se, hvordan Jubii Debatten burde se ud på din skærm ved 1366x768 px.

Debat.thumb.jpg.b47898fc7377e83af15347fd

Hvor er 'hvem ser dette' og 'nye indlæg'-bjælken hos dig? Altså den, der sidder til højre hos mig? Det ligner, at det er den, der gør forskellen. Var den væk hos mig (hvilket den meget gerne må komme), så min skærm også sådan der ud...

56cd67e24ca86_Skrmbillede2016-02-24kl.09

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Uopfindsomdebattør,
Det er opløsningen på din skærm der er afgørende for om højre kolonne bliver flyttet ned i bunden af siden eller ej.
Vi har kodet et ekstra breakpoint til skærmopløsningen 1366x768 px, da indlæggene var alt for smalle.

Hvilken opløsning kører du med på din Computer?
Er det en bærbar eller en stationær?
Og er det computerens højeste opløsning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette
For 4 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Uopfindsomdebattør,
Det er opløsningen på din skærm der er afgørende for om højre kolonne bliver flyttet ned i bunden af siden eller ej.
Vi har kodet et ekstra breakpoint til skærmopløsningen 1366x768 px, da indlæggene var alt for smalle.

Hvilken opløsning kører du med på din Computer?
Er det en bærbar eller en stationær?
Og er det computerens højeste opløsning?

Det virker! :D

Min skærm ser nogenlunde normal ud nu. Tak!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...