Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

paint
For 6 timer siden, Tudsegoej skrev:

Dit screenshot er med. Men det hjælper dig selvfølgelig ikke, hvis du ikke selv kan se det :gruble:

Nej. Det gør det ikke. Men der må jo være en fejl et sted.

EDIT: Virker nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint
For 20 timer siden, paint skrev:

Nej. Det gør det ikke. Men der må jo være en fejl et sted.

EDIT: Virker nu

Men kun med Windows 10. På min anden computer, som ikke har Win 10, hvor det har virket hele tiden, kan man stadig ikke se uploadede billeder og smiley's. Ét eller andet må være blevet ændret for nylig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Depended,
Jeg har set på dine aktivitetsoversigter
- og standard oversigterne virker som de skal og de søger resultaterne hurtigt frem.

Jeg har også set på den aktivitetsoversigt du selv har opsat "Selvvalgte emner jeg har skrevet i". Den virker fint nu ift. at søge resultater frem, men den kører stadig langsomt. Det tager op til 16 sekunder, før den er indlæst. Det har jeg ikke umiddelbart en løsning på... Men forklaringen kan være, at du ikke har postet meget nyt på Jubii Debat i nyere tid. Det indhold som skal søges frem er derfor af ældre dato - og det tager lidt længere tid at søge frem.

Derudover har jeg opsat en ny aktivitetsoversigt til dig som hedder: 
- Indhold jeg har skrevet i "Kun overskrifter" 

Ud fra de ønsker du har beskrevet, så tror jeg du vil synes om de resultater den finder frem.
Lad mig vide om du synes det har hjulpet...?
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @paint,
Der er ikke ændret noget på Jubii Debatten, så det lyder til at det er din broser som er blevet opdateret. Det kan godt medføre at ting, der før virkede fint, pludseligt ikke virker længere.

Håber du finder en løsning på problemet.
Hvis ikke så skriv igen, så må jeg se om det er noget vi kan Google os frem til.
God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
On 11/2/2016 at 09:29, Debat Høvding skrev:

Hej @Moxy-lady,
Prøv at slå din ad-blocker fra. Vi har set eksempler på, at ad-blocker går ind og forstyrer bredden på Jubii Debatten.
Tjek dernæst at du ikke har zoomet ind i din browser tryk på følgende, når din browser er åben (CTRL + 0).
Sidst men ikke mindst, tjek at din computer kører den højeste opløsning.

Hvis ikke ovenstående virkser, må du meget gerne sende mig følgende oplysninger:

1. Hvilken Browser bruger du?
  2. Hvilken opløsning kører din skærm med?
  3. Bruger du en bærbar eller stationær PC?

Det er da komplet urealistisk, så længe i har reklamer kørende henover selve debatten som man ikke kan lukke i 7-10 sekunder!!! Jeg har intet problem med bannere eller reklamer der kører ude i siden, men reklamer (med lyd!) der forhindrer mig i at bruge siden, der kommer hver 5. gang jeg skifter side. Nej! Jeg tror simpelthen ikke på at der er nogle brugere her der ikke bruger en eller anden form for blocker. Alt andet er urealistisk. Den korte periode jeg lige har slået den fra igen fik mig hidset virkelig hurtigt op igen. Jeg vil virkelig anbefale jer at kigge på jeres reklamer på siden....!

Min browser er ikke zoomet ind....

Mozilla Firefox

1366x768 (anbefalet)

Bærbar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 15/2/2016 at 23:53, Moxy-lady skrev:

Det er da komplet urealistisk, så længe i har reklamer kørende henover selve debatten som man ikke kan lukke i 7-10 sekunder!!! Jeg har intet problem med bannere eller reklamer der kører ude i siden, men reklamer (med lyd!) der forhindrer mig i at bruge siden, der kommer hver 5. gang jeg skifter side. Nej! Jeg tror simpelthen ikke på at der er nogle brugere her der ikke bruger en eller anden form for blocker. Alt andet er urealistisk. Den korte periode jeg lige har slået den fra igen fik mig hidset virkelig hurtigt op igen. Jeg vil virkelig anbefale jer at kigge på jeres reklamer på siden....!

Min browser er ikke zoomet ind....

Mozilla Firefox

1366x768 (anbefalet)

Bærbar.

Hej @Moxy-lady,
Jeg kan ikke udlede af dit svar om problemet med bredden på Jubii Debattten blev løst ved at slå Ad-Blocker fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 16/2/2016 at 08:11, mulledit skrev:

Jeg har ingen adblocker på... og min side er også smal, som i meget smal.

Dette er den mest fejlbehæftede opdatering jeg nogensinde har oplevet..... 

Hej @mulledit,
Send mig meget gerne et screen dump, så jeg kan se hvordan det ser ud - og oplys gerne følgende...

1. Hvilken Browser bruger du?
  2. Hvilken opløsning kører din skærm med?
  3. Bruger du en bærbar eller stationær PC?

Så ser vi på det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @mulledit,
Vi har gjort enormt meget for at løse alle de forslag der måtte være postet i denne tråd og vi mener faktisk, at stort set alle henvendelser er blevet behandlet seriøst - og at størstedelen også er blevet løst til fulde.

Vi kan naturligvis ikke imødekomme alle ønsker, men vi har i den grad bestræbt os på, at den nye Jubii Debat fungerer optimalt uanset hvilken, enhed, browser eller skærmopløsning man måtte tilgå Jubii Debatten fra.

Vi har endda specialudviklet en ekstra visning, netop til den opløsning du kører (1366x768), fordi vi godt kunne se, at bannerne fyldte for meget ift. tekstområdet. Dog virker det kun, hvis man slår Ad-blocker fra...

Og inden konspirationsteorierne opstår, så er det ikke noget vi har besluttet for at genere nogen... Ad-blocker forstyrrer bare Jubii Debatten, som netop er designet til at tilpasse sig bedst muligt på skærmen. Med Adblocker slået til... kan Jubii Debatten ikke beregne, hvordan den tilpasser sig bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Jeg kan stadig ikke se uploadede billeder. Billeder med 'billedadresse', kan godt ses. Smiley's vises heller ikke. Jeg bruger Firefox og har allerede prøvet at afinstallere det og installere det igen. Besynderligt nok, virker det fint med WIndows 10, som er på min éne bærbare (men ikke på den anden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 6 timer siden, paint skrev:

Jeg kan stadig ikke se uploadede billeder. Billeder med 'billedadresse', kan godt ses. Smiley's vises heller ikke. Jeg bruger Firefox og har allerede prøvet at afinstallere det og installere det igen. Besynderligt nok, virker det fint med WIndows 10, som er på min éne bærbare (men ikke på den anden)

Hej @paint,
Det lyder til at være et browser betinget problem - og det kan vi desværre ikke gøre noget ved. FireFox har før drillet andre brugere ifm. andre funtioner på sitet. Det fik vi dog løst ved at Google os frem til årsagen. Det viste sig at det var et generelt problem med FireFox. 

Mit bedste tip er at du brugerne en anden browser, når du bruger Jubii Debatten. Ved godt det er lidt irriterende, men det vil nok løse problemet. Opstår samme problem også i Google Chrome, så skriv til os igen, for så skal vi nok se om det er noget i vores software der skal opdateres generelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...