Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Juki
For 31 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Galathea,
Jeg har snakket med udviklerne - og de på peger at bredden på indlæggene er den samme. Der har hele tiden været plads ude i højre side features som: "Hvem ser dette emne" og "Nye emner" og så reklamer. Det kan sagtens være at det virker mere klemt sammen, men bredden på indlæggene skulle være den samme. Dog kan skærmens størrelse spille lidt ind på hvordan det opleves - alt efter hvor bred den er.

Det er derfor ikke noget vi kan lave om på... Reklamerne et nødvendigt unde, hvilket I jo også ved fra den tidligere Jubii Debat.

Med venlig hilsen
Jubii / Debat Høvding

Ja, men så vidt jeg husker ikke i selve trådene. Noget ER der sket i hvert fald..!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea
For 43 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Galathea,
Jeg har snakket med udviklerne - og de påpeger at bredden på indlæggene er den samme. Der har hele tiden været plads ude i højre side til features som: "Hvem ser dette emne" og "Nye emner" og så reklamer. Det kan sagtens være at det virker mere klemt sammen, men bredden på indlæggene skulle være den samme. Dog kan skærmens størrelse spille lidt ind på hvordan det opleves - alt efter hvor bred den er.

Det er derfor ikke noget vi kan lave om på... Reklamerne et nødvendigt unde, hvilket I jo også ved fra den tidligere Jubii Debat.

Med venlig hilsen
Jubii / Debat Høvding

Det er simpelthen ikke korrekt, at det altid har været sådan inde i selve trådene.

Det er vanskeligt for mig at dokumentere, hvordan det har været, når nu det er lavet om, men jeg fandt et screenshot postet af en anden bruger. Jeg kan ikke linke til indlægget, fordi I har låst tråden, men det er første indlæg på side 4 skrevet af Danseprinsesse. Hendes screenshot ser således ud. Selvom Kaldmigibbers ikke fylder hele bredden, fordi det er en kort sætning, sidder Like-knappen helt ude i højre side, hvilket viser selve indlæggets bredde.

image.jpg.5b2c0a03d6873be830ccc950e0d726

Nu ser det sådan ud hos mig. Kan du ikke se, at selve indlægget er blevet meget smallere?

569b65af5ea54_17-01-2016-Tildebatten.thu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Galathea,
Jo det kan jeg sagtens se ikke er ideelt... den er ikke god.

Kan du ikke fortælle mig hvilken enhed du bruger Jubii Debatten på her og så fortælle mig hvilken browser og version du bruger? Så skal jeg nok se på det ASAP, for det kan jeg sagtens se ikke holder!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea
For 9 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Galathea,
Jo det kan jeg sagtens se ikke er ideelt... den er ikke god.

Kan du ikke fortælle mig hvilken enhed du bruger Jubii Debatten på her og så fortælle mig hvilken browser og version du bruger? Så skal jeg nok se på det ASAP, for det kan jeg sagtens se ikke holder!!

Jeg er på fra en bærbar PC, som kører Firefox 43.0.4.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Galathea,
Jeg har ikke glemt dig... Hvilken opløsning kører du med på din bærbar PC?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea
For 14 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Galathea,
Jeg har ikke glemt dig... Hvilken opløsning kører du med på din bærbar PC?

1366 x 768

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hmm...
Kan jeg lokke dig til at prøve at bruge Google Chrome for at se om det er lige så slemt?
Send meget gerne et screen dump af det igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea
For 1 time siden, Debat Høvding skrev:

Hmm...
Kan jeg lokke dig til at prøve at bruge Google Chrome for at se om det er lige så slemt?
Send meget gerne et screen dump af det igen...

Nej, jeg har ikke Google Chrome, og jeg har ikke tænkt mig at installere det.

Hvis du er heldig, kan du få hjælp af en af de andre brugere, @Juki, @Rosa Espinosa eller @*LadyFox*, som har liket mit oprindelige indlæg, og derfor sandsynligvis har samme problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg tror det har været nævnt tidligere, men jeg har bare ikke set om der rent faktisk kom et svar.
Men er det ikke muligt at ignorerede brugere også er usynlige på aktivitetsoversigten?
Det giver jo ikke meget mening at ignorere en bruger, hvis vedkommendes indlæg er det første man ser i aktivitetsoversigten :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Nyeng,
Jeg vender den lige med vores udvikler.
Skal nok vende tilbage...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites