Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

mgy
For 1 minut siden, Debat Høvding skrev:

Hej @mgy,
Du må meget gerne sende mig linket til det emne, hvor de sidste sider ikke virker, så skal jeg nok få det fikset ASAP.
Vores leverandør havde ellers lovet os i dag, at det burde være løst generelt over hele Jubii Debatten; så det havde jeg håbet på holdt 100% stik.

Den er (desværre) i orden nu, da jeg tilføjede et nyt indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Det burde altså også virke...
Men skriv endelig hvis det opstår igen - eller hvis der er andet der driller!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Er det et generelt problem at folk ikke får notifikationer længere? Synes jeg læste noget om det på et tidspunkt.
Anyway, jeg får ikke notifikationer fra de tråde jeg følger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Godt nyt til alle der bruger Jubii Debat via Smartphone og på tablet!!!
Den orange Header (bjælke) i toppen på Jubii Debatten, fylder ikke længere 1/4 af skræmen på mobilen!!! Vi arbejder nu på at gøre den hvide Jubii Menu mindre på Mobilen, så den ligeledes kommer til at fylde mindre på skærmen. Evt. skal den helt forsvinde ved scroll. 

Vi bakset med flere forbedringer i kulissen - og skal nok holde jer orienteret, når vi har flere gode nyheder/forbedringer på vej.

569657dc0a043_ORANGEBEAMWORKING.thumb.PN 

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 7 timer siden, Nyeng skrev:

Er det et generelt problem at folk ikke får notifikationer længere? Synes jeg læste noget om det på et tidspunkt.
Anyway, jeg får ikke notifikationer fra de tråde jeg følger.

Hej @Nyeng,
Inden jeg dykker mere ned i dette problem, så vil jeg gerne bede dig tjekke op på de emner du følger og de notifikationer du har opsat i den forbindelse.

Klik på dette link for at gå til siden "Indhold jeg følger"...
http://www.dindebat.dk/followed/

Her kan du se hvad du følger og hvilke notifikationer der er opsat på hvert enkelt emne. 
Umiddelbart kan jeg ikke se at der er noget galt...

Skriv til mig igen, hvis det bliver ved med at drille, så ser jeg gerne på sagen igen.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

Hvad sker der for den der gigantiske kolonne i højre side med "Hvem ser dette emne" og "Meddelelser", som har indfundet sig inde i alle trådene?

Den er jo enorm, forstyrrende og får det væsentlige - trådens indlæg - til at blive alt for smalle og langstrakte, så man skal scrolle hele tiden.

(Jeg ser det i Firefox på PC.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki
On 14/1/2016 at 17:48, Galathea skrev:

Hvad sker der for den der gigantiske kolonne i højre side med "Hvem ser dette emne" og "Meddelelser", som har indfundet sig inde i alle trådene?

Den er jo enorm, forstyrrende og får det væsentlige - trådens indlæg - til at blive alt for smalle og langstrakte, så man skal scrolle hele tiden.

Enig! 

Det er virkelig generende, især hvis det er lange tråde/indlæg. 

Ps. Jeg bruger Chrome. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Isolda

Sådan ser min skærm ud, teksten kan simpelthen ikke være i det lille mellemrum som er til rådighed. 

dindebat.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea
On 14/1/2016 at 17:48, Galathea skrev:

@Debat Høvding, hvornår tager I jer af dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Galathea,
Jeg har snakket med udviklerne - og de påpeger at bredden på indlæggene er den samme. Der har hele tiden været plads ude i højre side til features som: "Hvem ser dette emne" og "Nye emner" og så reklamer. Det kan sagtens være at det virker mere klemt sammen, men bredden på indlæggene skulle være den samme. Dog kan skærmens størrelse spille lidt ind på hvordan det opleves - alt efter hvor bred den er.

Det er derfor ikke noget vi kan lave om på... Reklamerne et nødvendigt unde, hvilket I jo også ved fra den tidligere Jubii Debat.

Med venlig hilsen
Jubii / Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites