Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Debat Høvding

@mulledit
Du kan gå ind og se hvordan aktivitetsoversigten er lavet ved at klikke på "Redigér denne oversigt". Du kan også se denne videovejledning, som viser hvordan man opretter sine egne oversigter og redigerer dem.
http://www.dindebat.dk/topic/710099-ny-menu-aktivitetsoversigter/

Mht. at du kun får ét indlæg frem, så må jeg være dig svar skyldig. Vi mistænker netop denne funktion - "Indhold jeg har skrevet i" for kun at vise det indhold man har skrevet, siden vi opdaterede Jubii Debatten.

Men det skal vi have undersøgt nærmere i det nye år.
Håber du kan klarer dig ved at supplere med de andre Aktivitetoversigter indtil da...
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Kan I ikke sørge for ignorerede brugeres indlæg ikke er synlige i Nyt indhold? Det er lidt svært at ignorere folk, når deres indlæg er det første man ser herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Og som skrevet i tråden om aktivitetslister, så kunne det være rart hvis man kunne sortere i de fora man vil se. Så snart jeg har opdateret 2 gange, så forsvinder alle mine indstillinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 1 time siden, Nyeng skrev:

Og som skrevet i tråden om aktivitetslister, så kunne det være rart hvis man kunne sortere i de fora man vil se. Så snart jeg har opdateret 2 gange, så forsvinder alle mine indstillinger.

Hej Nyeng,
Hvis du har oprette din egen "Aktivitetsoversigt", så burde den huske dine indstillinger. Men hvis du derimod opdaterer "Standardoversigterne", så gemmes dine ændringer ikke.

Se evt. denne videovejledning om hvordan du opretter og bruger "Aktivitetsoversigterne".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 17 minutter siden, Fillie skrev:

Jeg tror desværre ikke, jeg kan beskrive det mere konkret: Jeg og nogle andre brugere opdagede i morges, at en masse tråde og indlæg, som var blevet slettet af enten jer eller os selv, pludselig var tilbage på Din Debat. Det ville være rart, hvis I kunne finde ud af, hvad der er sket. :)

Hej igen,
Vi er som minimum nød til at vide, hvilke tråd der er tale om.
Kan du ikke sende mig en PB med dette, for ellers drukner emner her hurtigt i et problem, som kan komme til at fylde meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

@Yuki
Jeg anerkender problemet - men det er ikke noget jeg umiddelbart har et svar på. Det lyder mærkværdigt - for det har altid været tilladt at slette sine indlæg på Jubii Debatten - og det er ikke noget Jubii har tænkt sig at lave om på.

Men okay, vi beholder det i tråden her lidt endnu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
For 2 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej Nyeng,
Hvis du har oprette din egen "Aktivitetsoversigt", så burde den huske dine indstillinger. Men hvis du derimod opdaterer "Standardoversigterne", så gemmes dine ændringer ikke.

Se evt. denne videovejledning om hvordan du opretter og bruger "Aktivitetsoversigterne".

Og dermed bliver "Nyt indhold" så ubrugelig, da jeg skal ind og finde min egen aktivitetsliste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea
For 4 minutter siden, Nyeng skrev:

Og dermed bliver "Nyt indhold" så ubrugelig, da jeg skal ind og finde min egen aktivitetsliste.

Du kan gøre din egen aktivitetsliste til default-liste ved at trykke på fluebenet til højre for titlen. Så er det den liste, som kommer frem, når du trykker på ikonet i topbjælken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 2 minutter siden, Nyeng skrev:

Det er muligt at oprette din egen Aktivitetsoversigt og dernæst vælge den som foretrukken, så den altid ligger som en genvej i menuen. På den måde er din egen personlige aktivitetoversigt altid kun et klik væk - uanset hvor du befinder dig på Jubii Debatten.

Videovejledningen viser også hvordan du gør din personlige oversigt til din foretrukne.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

@Debat Høvding, du skrev i den anden tråd, at jeg skulle skrive igen, hvis jeg fortsat havde problem med aktivitetsoversigterne.

Det har fungeret fint nok i nogle dag, men nu er det igen et problem, at det tilsyneladende ikke bliver registreret, at jeg har læst et indlæg, hvis jeg går ind i det via Notifikationer. Så selvom jeg har læst indlægget, fremgår det stadig af min aktivitetsoversigt over ulæst indhold.

Det samme gælder i øvrigt de nye tråde i højre side af forsiden. Jeg går ud fra, at de skal holde op med at stå med fed, når man har læst dem. Her til aften skifter det mellem fed og normal som vinden blæser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites