Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Juki

Kan man fjerne "Nye emner" og "Populære brugere" fra forsiden, @Debat Høvding?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice

Den der højremenu, der er puttet ind når man inde i en tråd, hvor man kan se Brugere. 

Altså ud over det er relativ meget ligegyldig information, så fungerer den ikke, da listen fortsætter langt længere end de indlæg der er på den side.

567085e1e0431_20151205_202816(1).jpg.8b4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 6 timer siden, Juki skrev:

@Juki
Det er ikke utænkeligt, men begrund lige hvorfor boksene er en skidt idé at have på forsiden? Jeg er med på at ikke alle emner tålder dagens lys, men på den anden side så kommer de jo alligevel til at fremgå på alle debattøres Aktivitetsoversigter...

Men vi er da åbne for gode grunde til at fjerne begge lister, hvis ikke de har værdi for nogen.
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 37 minutter siden, vanilla-ice skrev:

Den der højremenu, der er puttet ind når man inde i en tråd, hvor man kan se Brugere. 

Altså ud over det er relativ meget ligegyldig information, så fungerer den ikke, da listen fortsætter langt længere end de indlæg der er på den side.

@vanilla-ice
Det var ikke en liste der skulle blive der permanent. Jeg sad bare lige og testede lidt og den er allerede væk igen.
;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Det der "populære brugere", hvad sker der for dét? Har vi virkelig brug for en popularitetskonkurrence på debatten?!?

Og med hensyn til tråd-listen i højre side: Hvis vi endelig skal have sådan en liste på forsiden, kunne det så ikke være de mest aktive/hotte emner (som ikke er tråde i rablerummet)? Det er nærmest det eneste brugbare, jeg kan se sådan en boks blive brugt til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki
On 15/12/2015 at 23:05, Debat Høvding skrev:

@Juki
Det er ikke utænkeligt, men begrund lige hvorfor boksene er en skidt idé at have på forsiden? Jeg er med på at ikke alle emner tålder dagens lys, men på den anden side så kommer de jo alligevel til at fremgå på alle debattøres Aktivitetsoversigter...

Men vi er da åbne for gode grunde til at fjerne begge lister, hvis ikke de har værdi for nogen.

Jeg synes bare det er overflødigt og jeg forstår ikke helt behovet, især ikke når det ser ud som @vanilla-ice nævner, men det var bare en forespørgsel :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Juki,
Jeg skal se om jeg ikke kan få lavet en afstemning mellem Jul og Nytår, hvor I kan stemme om hvilke nye features I ønsker og ikke ønsker på forsiden af Jubii Debatten.
^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @mulledit,
Jeg har oprettet en Aktivitetsoversigt for dig, som hedder:
"Ulæst indhold i tråde jeg har skrevet i"

Den burde gør hvad du efterspørger. Vær opmærksom på, at den ikke vil indeholde andet end Ulæste emner som du har skrevet noget i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Alle,
Fejlen med Notifikationslyden er nu fikset, således at lyden ikke lyder, når man har slået den fra under Notifikationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket
On 15. december 2015 at 16:43, Juki skrev:

Jeg synes de nye emner er vildt smarte og lige til at gå til. 

Jeg har aldrig brugt det der med de nye indlæg men på den her måde er det så smart. 

Men populære brugere... Det er lidt lige meget og spild af plads. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites