Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Debat Høvding
For 9 timer siden, gumle skrev:

Hej til dig :D dejligt du laver en ny tråd.

Jeg er på ipad og jeg kan ikke gå ind i tråde med youtube videoer ? Jeg har også prøvet på mobilen det virker heller ikke.

Hej @gumle,
Jeg har netop testet om man kan gå ind i tråde med YouTube videoer - og det kan man sagtens. Har også lavet et Administrator login med samme opsætning som din profil - og jeg kan stadig gå ind i tråde med YouTube videoer og kan uden problemer også afspille YouTube videoen.

Umiddelbart tænker jeg at det du oplever kan skyldes, at din iPad ikke er opdateret for nylig. Jeg har testet med en iPad der kører iOS 9.2 - og dér virker det fint.

Håber det kastede lidt lys over sagen...
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings
For 8 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @HappyPaws,
Det kan godt lade sig gøre at oprette de skræddersyede Aktivitetslister på mobilen, men det er lettest at gøre det på en computer, hvor man kan se mere på en gang.

Uanset om det er på telefonen eller om det er på computer, så skal du gøre følgende.
1. Unde menupunktet "Aktivitet" klikker du på menupunktet "Aktivitetsoversigt"
2. Herefter klikker du på "Opret ny oversigt"
3. Definér så hvad din oversigt skal kunne.
4. Gem den og sæt den evt. til at være din foretrukne liste.

Er du stadig i tvivl, så se denne videovejledning, som forklarer hvordan du gør.
http://www.dindebat.dk/topic/710099-ny-menu-aktivitetsoversigter/

Håber det hjalp...?

Ja fik vist lavet en liste og gemt som bogmærke så jeg kan gå ind derfra fremover. Men hold da op hvor bøvlet - og jeg kan virkelig ikke se formålet, når nu den gamle Nye Indlæg virkede ganske fortrinligt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
For 8 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @gumle,
Jeg har netop testet om man kan gå ind i tråde med YouTube videoer - og det kan man sagtens. Har også lavet et Administrator login med samme opsætning som din profil - og jeg kan stadig gå ind i tråde med YouTube videoer og kan uden problemer også afspille YouTube videoen.

Umiddelbart tænker jeg at det du oplever kan skyldes, at din iPad ikke er opdateret for nylig. Jeg har testet med en iPad der kører iOS 9.2 - og dér virker det fint.

Håber det kastede lidt lys over sagen...

Ok jeg prøver at opdatere idag, du må undskylde hvis det er min egen fejl:rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @gumle,
Det skal du overhovedet ikke tænke på... Vi hjælper gerne - og har godt af at komme lidt ud i hjørnerne!!
;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Alle, 
Efter at have skrevet med @gumle og @HappyPaws om deres brug af Aktivitetsoversigterne, så er vi blevet opmærksomme på, at flere måske savner den gamle oversigt der hed "Nyt indhold". Derfor har vi netop oprettet en ny Standard oversigt der hedder "Nyt indhold".

Vi har desuden oprettet et nyt emne med en afstemning, som hedder: 
"Hvilke Aktivitetsoversigter skal vi have?"

Her må I meget gerne komme med jeres input til Aktivitetsoversigterne, så vi én gang for alle kan få oprettet de oversigter, som giver mening / som flertallet synes skal være tilgængelig, under Standard oversigter.

På forhånd tak!!
^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 27/8/2015 at 09:58, mulledit skrev:

@Debat Høvding hvordan afmelder jeg mig tråde, som jeg engang har skrevet i og ikke følger, men ikke vil have i "nyt indhold" længere?

@mulledit
Har du fået svar på denne?
Hvis ikke... så er svaret at du skal gå ind på samtlige emner som du ikke ønsker at følge mere - og manuelt fravælge at følge emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket
For 14 timer siden, Debat Høvding skrev:

Jeg er aldrig online fra en computer.

jeg kan godt markere hele teksten og slette det men hele indlægget bliver ik' slettet.

jeg har vist hvad jeg mener her ved at slette teksten som er det eneste jeg kan slette. 

Men kan ik' slette dit navn. 

Hvis jeg så dropper at ville quote dig og går ud af tråden og så senere gerne vil svare i tråden alligevel. 

... Jamen så står det quotede indlæg der stadig uden at kunne slettes helt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 2 minutter siden, Doll In A Casket skrev:

jeg kan godt markere hele teksten og slette det men hele indlægget bliver ik' slettet.

jeg har vist hvad jeg mener her ved at slette teksten som er det eneste jeg kan slette. 

Hvis jeg så dropper at ville quote dig og går ud af tråden og så senere gerne vil svare i tråden alligevel. 

Tak @Doll In A Casket 
Nu er jeg helt  med... Jeg undersøger lige hvad der går galt her.
Skal nok vende tilbage til dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 27 minutter siden, Doll In A Casket skrev:

Hej @Doll In A Casket,
Jeg har lige testet det på min iPhone og dér kan man godt slette hele boksen med citatet.
Jeg medgiver at det er laaangt lettere på en computer, for dér er det bare lettere at ramme præcist.

Hvis du skal slette hele citatet skal du ramme kanten på Citatet, og dernæst trykke på "slette knappen" på dit mobil tastatur. Jeg har her markeret det område du skal ramme på mobilen. Trykker du midt på citatboksen, så rammer du teksten og kan redigere denne. 

IMG_8674_red.thumb.jpg.57ed4cd90fa71ad77

Og ja, det er korrekt at citatet følger med til næste indlæg du ønsker at skrive, hvis ikke du får det slettet. Det virker med andre ord som det skal, men er bare ikke så let at ramme på en mobil - qua den mindre plads.

Håber du får det til at virke...
- og hvis ikke, så skriv lige til mig hvilken Smart Phone du bruger.

Med venlig hilsen
Debat Høvding
;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

Så fandt jeg ud af det tak :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites