Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Q-bebe
On 13/3/2016 at 09:44, Debat Høvding skrev:

Hej @Q-bebe,
Vi har desværre oplevet dette fænomen tidligere. Det plejer at ske, hvis man bruger Firefox... Så I første omgang skal jeg bede dig om at fortælle mig, om du bruger Firefox og om du bruger en Computer, Tablet eller Smart Phone?
:)

Problemet med dobbelttrådene er der stadigvæk. Dvs., når der oprettes en tråd, foretager jeres system en kopiering af tråde X antal gange....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 19/4/2016 at 14:47, Q-bebe skrev:

Problemet med dobbelttrådene er der stadigvæk. Dvs., når der oprettes en tråd, foretager jeres system en kopiering af tråde X antal gange....

Hej @Q-bebe,
Tak for dit input. Det er et problem som vi stadig arbejder på at få løst. 
Så snart det er fikset, så skal vi nok give besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 13/4/2016 at 20:30, Doll In A Casket skrev:

De er jo ikke anonyme. 

Jeg stødte på et indlæg i går hvor en ' gæst ' havde redigeret indlægget. 

I bunden af indlægget stod der at indlægget var redigeret af brugernavnet. 

Hej @Doll In A Casket,
Jeg er enig... det er ikke smart at disse tekster, hvor der står "redigeret af brugernavn" ikke også anonymiseres. Vil du sende mig et link til det konkrete eksempel. Så vender jeg problemet med vores udvikler og ser på, hvad vi kan gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Alle, 
Nogle få brugere har klaget over, at man kan ændre i citaterne og give dem en anden ordlyd samt at man kan få dem til at se ud som om de kommer fra en anden bruger.

Man har altid kunnet redigere i citaterne på Jubii Debatten. Det er bevidst at man kan ændre i citaterne, således at man har mulighed for at korte ned i dem og få dem til at fylde mindre. MAN KAN DOG ALTID klikke på pilen øverst til højre i citatboksens hovedbjælke (markeret med rødt på billedet) og gå direkte til det oprindelige citat.

Manipuleres der bevidst med citater i sådan en grad, at det er usandt eller give en helt forkert mening/ordlyd, ift. til original citat, så er I meget velkommen til at anmelde det... For det er naturligvis ikke acceptabelt, at citerer og fordreje en debattørs ord. Et citat skal citeres 100% som det er skrevet. MEN det er tilladt at korte ned i dem...

Håber det kastede lidt lys over citaterne på Jubii Debatten.
God dag til jer alle...

Quote.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

NY Topmenu på Jubii Debat

Kære Alle,

Vi har ændret på topmenuen på Jubii Debatten, således at genvejene til Jubii's øvrige tjenester fylder mindre. Herved træder Jubii Debattens egne menuer og funktioner mere frem og så forbedres visningen på mobiltelefonen, hvor der nu er mere plads.

Vi håber I synes om de nye tiltag. I er meget velkommen til at skriv til mig, hvis der er ting som mod forventning ikke virker. Herunder har jeg lavet en liste med de ting, som vi ved driller lige nu. Disse ting er vi naturligvis i fuld gang med at udbedre, så dem behøver I ikke at oplyse mig omkring.

Liste over fejl som vi er ved at udbedre

• Søgefunktionen på Mobil virker ikke

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle H
For 1 time siden, Debat Høvding skrev:

Kære Alle,

Vi har ændret på topmenuen på Jubii Debatten, således at genvejene til Jubii's øvrige tjenester fylder mindre. Herved træder Jubii Debattens egne menuer og funktioner mere frem og så forbedres visningen på mobiltelefonen, hvor der nu er mere plads.

Vi håber I synes om de nye tiltag. I er meget velkommen til at skriv til mig, hvis der er ting som mod forventning ikke virker. Herunder har jeg lavet en liste med de ting, som vi ved driller lige nu. Disse ting er vi naturligvis i fuld gang med at udbedre, så dem behøver I ikke at oplyse mig omkring.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Tak for info.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 24/10/2016 at 08:56, Debat Høvding skrev:

Kære Alle,

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Hej igen,
Vi har justeret lidt mere på Top Menuen, såleds at den klapper sammen og fylder mindst muligt, når I begynder at scrolle på siden. Samtidig "sticker" bliver den vigtigste menu linie på skærmen ved scroll, så I let kan se, hvor I befinder jer på Jubii Debatten og ligeledes let kan klikke jer videre til noget andet.

• Søgefunktionen på Mobil virker stadig ikke, men vi er ved at se på det

Vi håber de nye tiltag falder i god jord.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites