Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Doll In A Casket
For 51 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Doll In A Casket,
Gæste brugerne er brugere som via en søgemaskine eller et website er landet på Jubii Debat. De har ikke en profil, men de kan læse med på Jubii Debatten. Til gengæld kan de hverken svare eller deltage i debatten.
:)

323 gæster og 32 logget ind ? 

Det er godt nok en skæv udvikling. 

Kan de brugere som har fået deres profil lavet om til ' gæst '... Er det dem ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Doll In A Casket,
Der har altid været "Gæster" på Jubii Debatten. Kan man gå på nettet, så kan man frit gå ind og læse, hvad der står på Jubii Debatten - også selvom man ikke har oprettet en brugerprofil. Sådan er det og har det altid været. Og nej, det er ikke usædvanligt, at der ofte er flere "Gæster" end brugere der er logget på Jubii Debatten. Jubii Debat har så meget indhold, at det kun er naturligt at mange 1.000 brugere lander her dagligt.

Så er der en anden slags "Gæst" - og det er tidligere brugere, som har valgt at få slettet deres profil. Ud for deres indlæg står der "Gæst". De 2 slags har ikke noget med hinanden at gøre.

Gæster: er internetbrugere som lander på Jubii Debatten og læser med
Gæst: er tidligere burgere, som har ønsket at få slettet deres profil, hvorved deres indlæg anonymiseres med "Gæst"

Håber det kastede lidt lys over "Gæst" og "Gæster".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Curt - Jaguaren

For lige at forstå det:

Vil det sige at GÆSTER kan læse  men IKKE skrive, så hvis der står GÆST ved et skrevet indlæg/kommentar, så kan der kun være tale om een der har været medlem men nu er slettet fra Jubii.dk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Nej, ikke helt...
Gæster: er internetbrugere som lander på Jubii Debatten og læser med.
Gæst: er tidligere burgere, som har ønsket at få slettet deres profil, hvorved deres indlæg anonymiseres med "Gæst"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Curt - Jaguaren
For 5 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Nej, ikke helt...

Det svar forstå jeg ikke rigtigt, vil det sige at en GÆST kan skrive/svare her på siderne, alt i medens at det kan gæster ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
For 46 minutter siden, Curt - Jaguaren skrev:

Det svar forstå jeg ikke rigtigt, vil det sige at en GÆST kan skrive/svare her på siderne, alt i medens at det kan gæster ikke?

Jeg tror at det DH prøver at sige er, at tidligere indlæg kan have "brugeren" Gæst, som er en slags fælles bruger (som man ikke kan være logget ind på) af tidligere brugere. Man kan ikke skrive indlæg på denne profil, men den er blevet brugt til (ikke særlig effektivt) at anonymisere brugere der har ønsket at blive slettet. 

Ved ikke om det gjorde den mere forståeligt, eller mere forvirrende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Curt - Jaguaren
For 3 minutter siden, Moxy-lady skrev:

Jeg tror at det DH prøver at sige er, at tidligere indlæg kan have "brugeren" Gæst, som er en slags fælles bruger (som man ikke kan være logget ind på) af tidligere brugere. Man kan ikke skrive indlæg på denne profil, men den er blevet brugt til (ikke særlig effektivt) at anonymisere brugere der har ønsket at blive slettet. 

Ved ikke om det gjorde den mere forståeligt, eller mere forvirrende. 

Hej.

Nej det lyder som det jeg var inde på i mit spørgsmål lidt tidligere i denne tråd.

Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket
For 4 timer siden, Debat Høvding skrev:

Nej, ikke helt...

De er jo ikke anonyme. 

Jeg stødte på et indlæg i går hvor en ' gæst ' havde redigeret indlægget. 

I bunden af indlægget stod der at indlægget var redigeret af brugernavnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
On 14/3/2016 at 11:10, Debat Høvding skrev:

Hej @Moxy-lady,
Jeg medgiver at det kan være lidt svært at ramme Citatboksen på mobil, men det kan godt lade sig gøre.
Hvis det driller er det en god idé at trykke nedenunder citatboksen, i det "alm." skrivefelt - og så prøve at ramme citatboksen igen.

Trykke du midt i citatboksens skrivefelt eller øverst i citatboksens overskrift, så skrivefelterne aktiveres, så kan du ikke slette citatboksen. Kunsten er at trykke på kanten af citatboksen, så ingen af skrivefelterne i citatboksen aktiveres. Herved markeres citatboksen med en lyseblåt omrids - og du kan slette den ved at trykke på "slet" knappen på dit tastatur.

Herunder er et billede der viser, hvor du kan trykke på citatboksen, så skrivefelterne ikke aktiveres. Kommer du til at aktivere et skrivefelt, så klik udenfor citatboksen og prøv at trykke på kanten igen.

Håber det hjælper lidt på det
:)

Citatboks.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Fuck hvor er det amatøragtigt. Men godt at i har implementeret en ny søgefunktion når jeg endnu engang ender med indlæg lig det ovenstående når jeg citerer et indlæg. Jeg skriver helt almindeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites