Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Debat Høvding
On 9/3/2016 at 12:42, Q-bebe skrev:

Der må være en fejl, når der oprettes nye tråde? For når der oprettes en ny tråd, bliver den automatisk kopieret x antal gange. Ofte går der lang tid, inden admin fjerner de overflødige tråde, så de ligger bare og fylder.

Hej @Q-bebe,
Vi har desværre oplevet dette fænomen tidligere. Det plejer at ske, hvis man bruger Firefox... Så I første omgang skal jeg bede dig om at fortælle mig, om du bruger Firefox og om du bruger en Computer, Tablet eller Smart Phone?
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 7/3/2016 at 19:37, Moxy-lady skrev:

...jeg lader heller ikke til at kunne komme ud af citatboksen, og jeg kan ikke slette den igen heller.

Hej @Moxy-lady,
Jeg medgiver at det kan være lidt svært at ramme Citatboksen på mobil, men det kan godt lade sig gøre.
Hvis det driller er det en god idé at trykke nedenunder citatboksen, i det "alm." skrivefelt - og så prøve at ramme citatboksen igen.

Trykke du midt i citatboksens skrivefelt eller øverst i citatboksens overskrift, så skrivefelterne aktiveres, så kan du ikke slette citatboksen. Kunsten er at trykke på kanten af citatboksen, så ingen af skrivefelterne i citatboksen aktiveres. Herved markeres citatboksen med en lyseblåt omrids - og du kan slette den ved at trykke på "slet" knappen på dit tastatur.

Herunder er et billede der viser, hvor du kan trykke på citatboksen, så skrivefelterne ikke aktiveres. Kommer du til at aktivere et skrivefelt, så klik udenfor citatboksen og prøv at trykke på kanten igen.

Håber det hjælper lidt på det

Citatboks.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @mulledit,
Vi bruger selv Google Chrome og har aldrig oplevet det selv, men jeg skal nok skrive det til vores udviklere, at enkelte brugere kan oplevet det samme problem i Chrome.

Tak for dit input...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 7/3/2016 at 19:37, Moxy-lady skrev:

I tilfælde af at I ikke forstår hvad jeg har skrevet, kommer hermed det jeg faktisk skrev (kan heller ikke skifte linje i almindelige indlæg): dette her er et forsøg på at svare direkte på dit indlæg. Som du kan se er det ret vanvittigt. Fantastisk platform til mobile brugere. --------------------------------------------jeg lader heller ikke til at kunne komme ud af citatboksen, og jeg kan ikke slette den igen heller.

Hej @Moxy-lady,
Jeg er ked af at Jubii Debat driller på din Mobil.
Hvilket enhed og browser bruger du, når du oplever disse problemer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Q-bebe
For 4 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Q-bebe,
Vi har desværre oplevet dette fænomen tidligere. Det plejer at ske, hvis man bruger Firefox... Så I første omgang skal jeg bede dig om at fortælle mig, om du bruger Firefox og om du bruger en Computer, Tablet eller Smart Phone?

Det sker, når jeg og alle andre opretter tråde. Jeg bruger explorer og chrome... Og jeg bruger både computer og Ipad :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
For 5 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Moxy-lady,
Jeg medgiver at det kan være lidt svært at ramme Citatboksen på mobil, men det kan godt lade sig gøre.
Hvis det driller er det en god idé at trykke nedenunder citatboksen, i det "alm." skrivefelt - og så prøve at ramme citatboksen igen.

Trykke du midt i citatboksens skrivefelt eller øverst i citatboksens overskrift, så skrivefelterne aktiveres, så kan du ikke slette citatboksen. Kunsten er at trykke på kanten af citatboksen, så ingen af skrivefelterne i citatboksen aktiveres. Herved markeres citatboksen med en lyseblåt omrids - og du kan slette den ved at trykke på "slet" knappen på dit tastatur.

Herunder er et billede der viser, hvor du kan trykke på citatboksen, så skrivefelterne ikke aktiveres. Kommer du til at aktivere et skrivefelt, så klik udenfor citatboksen og prøv at trykke på kanten igen.

Håber der hjælper lidt på det

Citatboks.thumb.jpg.096e94077894e1c5cba6

Eftersom den ikke reagerer på at jeg klikker uden for boksen så er det lidt svært at gøre det du skriver. 

Og jeg bruger Chrome fra min Sony telefon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlåHimmel
On Tuesday, December 15, 2015 at 13:17, Debat Høvding skrev:

Hej @Doll In A Casket,
Jeg har lige testet det på min iPhone og dér kan man godt slette hele boksen med citatet.
Jeg medgiver at det er laaangt lettere på en computer, for dér er det bare lettere at ramme præcist.

Hvis du skal slette hele citatet skal du ramme kanten på Citatet, og dernæst trykke på "slette knappen" på dit mobil tastatur. Jeg har her markeret det område du skal ramme på mobilen. Trykker du midt på citatboksen, så rammer du teksten og kan redigere denne. 

IMG_8674_red.thumb.jpg.57ed4cd90fa71ad77

Og ja, det er korrekt at citatet følger med til næste indlæg du ønsker at skrive, hvis ikke du får det slettet. Det virker med andre ord som det skal, men er bare ikke så let at ramme på en mobil - qua den mindre plads.

Håber du får det til at virke...
- og hvis ikke, så skriv lige til mig hvilken Smart Phone du bruger.

Med venlig hilsen
Debat Høvding
;)

Det virker røv og nøgler fra min IPhone og jeg gider ikke engang forsøge mere. Mere Jeres tab end mit, at jeres opsætning er så elendig, som den er. Sorry to say.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Alle, 
Der er kommet et nyt filter til at sortere og lave enge aktivitetsoversigter med. Filteret finder du, hvis du trykker på "Nyt indhold" under Aktiviteter i hovedmenuen.

Det nye filter giver et hurtigt overblik over hvordan du kan filtre Jubii Debattens indhold, så du kun får det at se som interesserer dig. 

Untitled-1.jpg

Når du har filtreret og får vist det indhold, som passer dig, så kan du gemme filtreringen som en Aktivitetsoversigt. Klik her for at gå til siden "Nyt indhold", hvor du kan afprøve det nye filer.

God fornøjelse med det nye filter...

PS: Jeg har selv oplevet, at det kan have lidt børnesygdomme indimellem. Men dem skal vi nok få fikset. Det hjælper I de fleste tilfælde at trykke F5 og opdaterer siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

@Debat Høvding 

hvad skal alle de der gæste brugere gøre godt for ? 

Hvorfor er de på listen over online brugere ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Doll In A Casket,
Gæste brugerne er brugere som via en søgemaskine eller et website er landet på Jubii Debat. De har ikke en profil, men de kan læse med på Jubii Debatten. Til gengæld kan de hverken svare eller deltage i debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites