Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Jubii Debatten 2016

Recommended Posts

Debat Høvding

Kære Alle på Jubii Debatten,
Vi starter med på en frisk med en ny tråd, hvor I kan indrapportere de ting som ikke virker eller som I har spørgsmål til. 

Så har du spørgsmål til:

• nye funktioner?
  • savner du en bestemt funktion?
  • oplever du ting som ikke fungerer som de skal?

så hører vi meget gerne fra dig.

HUSK ikke at spame os med det samme spørgsmål, som andre allerede har stillet... Så har vi nemlig en reel chance for at følge med i strømmen af spørgsmål og kan nå at svarer tilbage på alle jeres spørgsmål.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Hej til dig :D dejligt du laver en ny tråd.

Jeg er på ipad og jeg kan ikke gå ind i tråde med youtube videoer ? Jeg har også prøvet på mobilen det virker heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @gumle,
Vi ved at der både er udfordringer på tablet og Mobil. Vi kommer til at fokusere på de problemer i 2016. Problemet her med tråde der indeholder YouTube er noteret!

Tak for dit input!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

Jeg kan ik' slette et quote når jeg først har quotet en gang. 

Det der blev beskrevet i den anden tråd virker ik' fra min mobil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Så spørger jeg her i stedet og igen, @Debat Høvding

Er det meningen at man skal få alle nye, ulæste indlæg i "Ulæst indhold", i stedet for kun ulæste tråde og tråde med nyt indhold? 

Jeg har set din hjælpevideo, men uden det har hjulpet, så jeg vil egentlig bare gerne vide om det er meningen, det skal være sådan eller om det bliver rettet, evt. hvordan man selv kan rette det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 2 timer siden, Juki skrev:

Er det meningen at man skal få alle nye, ulæste indlæg i "Ulæst indhold", i stedet for kun ulæste tråde og tråde med nyt indhold?

Hej @Juki,
Man kan mere eller mindre skræddersy sine egne Aktivitetsoversigter.

Jeg har netop oprettet en skræddersyet oversigt til dig der hedder "Alle emner med ulæst indhold". Her præsenteres du kun for det seneste indlæg der er skrevet i alle ulæste emner. Håber det var det du efterspurgte?

God aften
Debat Høvding
;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki
For 2 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Juki,

Jeg har netop oprettet en skræddersyet oversigt til dig der hedder "Alle emner med ulæst indhold". Her præsenteres du kun for det seneste indlæg der er skrevet i alle ulæste emner. Håber det var det du efterspurgte?

God aften
Debat Høvding
;)

Tak, det ser ud til at virke nu :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
For 3 timer siden, Doll In A Casket skrev:

Jeg kan ik' slette et quote når jeg først har quotet en gang. 

Det der blev beskrevet i den anden tråd virker ik' fra min mobil. 

Hej @Doll In A Casket,
Beskriv lige lidt mere... Er det kun fra mobilen det driller eller er det også på computer at du ikke kan slette et Citat?

MVH
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NewBeginnings
For 10 minutter siden, Debat Høvding skrev:

Hej @Juki,

God aften
Debat Høvding
;)

Hvordan gør jeg det - på mobilen? Jeg vil have den helt klassiske nye indlæg knap, der viser de tråde der er nye indlæg i - og hvor dem jeg har deltaget i er fremhævet. Når man klikker på tråden går den så automatisk til det første uløste indlæg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @HappyPaws,
Det kan godt lade sig gøre at oprette de skræddersyede Aktivitetslister på mobilen, men det er lettest at gøre det på en computer, hvor man kan se mere på en gang.

Uanset om det er på telefonen eller om det er på computer, så skal du gøre følgende.
1. Unde menupunktet "Aktivitet" klikker du på menupunktet "Aktivitetsoversigt"
2. Herefter klikker du på "Opret ny oversigt"
3. Definér så hvad din oversigt skal kunne.
4. Gem den og sæt den evt. til at være din foretrukne liste.

Er du stadig i tvivl, så se denne videovejledning, som forklarer hvordan du gør.
http://www.dindebat.dk/topic/710099-ny-menu-aktivitetsoversigter/

Håber det hjalp...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites