Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

Nicolait804

Hvad Uffe Elbæk reelt har gjort, siden Mai Manchego fra de konservative er så sur på ham? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smiling_Goat

Hvad der lige sker for min kusine. Hun brokkede sig på facebook over, at jeg havde sendt en besked "midt om natten." Den havde vækket hende og hun havde så sandelig været for træt til at svare... Klokken var 21.39 :huh: 

Hvor gammel er du?! 

Er det mig, der ikke har føling med, hvornår man sender beskeder? Jeg har en regel om, at jeg ikke ringer til folk efter kl. 21, men beskeder er noget andet, synes jeg. Man kan jo fjerne beskedlyden.. Altså jeg sender ikke beskeder meget senere end den der røg af sted der, men jeg har aldrig tænkt at 21.39 var for sent. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 1 time siden, Smiling_Goat skrev:

Hvad der lige sker for min kusine. Hun brokkede sig på facebook over, at jeg havde sendt en besked "midt om natten." Den havde vækket hende og hun havde så sandelig været for træt til at svare... Klokken var 21.39 :huh: 

Hvor gammel er du?! 

Er det mig, der ikke har føling med, hvornår man sender beskeder? Jeg har en regel om, at jeg ikke ringer til folk efter kl. 21, men beskeder er noget andet, synes jeg. Man kan jo fjerne beskedlyden.. Altså jeg sender ikke beskeder meget senere end den der røg af sted der, men jeg har aldrig tænkt at 21.39 var for sent. 

Og hvorfor behøver man vågne på grund af en besked på Facebook? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

At højt begavede og højt uddannede mennesker kan være så stupide. Og der er ikke tale om et par smuttere, Hillary!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
For 10 timer siden, mgy skrev:

Og hvorfor behøver man vågne på grund af en besked på Facebook? 

Jeg tror, hun har sendt en besked pr. SMS, mens modparten brokker sig via Facebook. 

Personligt sender jeg og modtager  jeg beskeder på alle tider af døgnet. Dog forventer jeg ikke svar eller svarer ikke selv altid lige med det samme, hvis det er på skæve tider. 

Med min nærmeste familie, der kan vi godt finde på at kontakte hinanden til kl 23 i hverdagene. Vi plejer at sende en besked inden, man ringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvorfor den brød, te at a har bagt, er blywn så stor?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Agurker året rundt? http://jyllands-posten.dk/indland/ECE8409295/spark-en-roedhaaretbegivenhed-forsoegt-meldt-til-politiet-uden-held/

Spark-en-rødhåret dag?

Jeg kan huske en konsulent på Kommunedata, der kom ind på det kontor, hvor jeg sad, for at jamre over, at hendes datter havde født et RØDHÅRET barn! De to andre på kontoret, var selv rødhårede. De var målløse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

:gruble:

84914218.jpg

There was a 37-yo German woman who suffered an accident at the age of 20 that left her blind also had Dissociative Identity Disorder (Multiple Personalities). One of her personalities, a teenage boy, can see.

Redigeret af paint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Hele assange-sagen. 

Men han er snart en fri mand, så kan det være, at han kan få lidt sol. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 35 minutter siden, Nicolait804 skrev:

Hele assange-sagen. 

Men han er snart en fri mand, så kan det være, at han kan få lidt sol. 

Ja, den er mærkelig. Men som den cubanske efterretningstjeneste sagde, da de hørte om anklagen for voldtægt: Den ene af de to kvinder kender vi godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...