Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

mgy
For 7 timer siden, Yetie skrev:

Enten har vi samme arbejdsplads, eller også er den slags mere udbredt end man skulle tro. 

Jeg husker engang for længe siden et møde (på Kommunedata), hvor vi fik at vide, hvad vi skulle arbejde med den næste lange tid. Men vi fik også at vide, at nogle personer i virkeligheden skulle arbejde med noget helt andet. Men det havde man ikke fået fortalt dem endnu, så i stedet var der denne farce af en beskrivelse af arbejdsopgaver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvem "Janne" er. Og hvordan hun har fået fingre i en mailadresse, der med garanti ikke ligger på nettet? Hvad foregår der?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvad mon jeg har ment med LvT-film?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

:gruble:
a-few-random-bits-of-information-for-you

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 20 timer siden, paint skrev:

:gruble:
a-few-random-bits-of-information-for-you

Der blev også skrevet en anden novelle om et forlis, af en anden forfatter (Robertson eller noget i den retning). En mægtig passagerdamper, med tre skruer, vandtætte skotter og få redningsbåde sejler fra England til USA en aprilnat. Og smadrer ind i et isbjerg. Forfatteren kaldte sit skib Titan. 

Og det var i det 19. århundrede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Dommerforeningen finder åbenbart Blå Bloks nye knivlov tåbelig. 

http://www.dr.dk/radio/ondemand/p1/orientering-2016-01-20#!/

Jeg forstår ikke, at de politikere kan lave en så tåbelig og uklar lov. Dvs. det forstår jeg godt (når den ene tumpe leder den anden, skriver de ofte en lov). Jagtforeningen havde ikke gennemskuet det. For mig at se var Joachim B.s udtalelser ret utvetydige. Spejdere, jægere, fiskere og onkler i nærheden af en skov må gå med kniv. Alle andre er forbrydere. Måske skal jeg gå rundt med en flaske rødvin, som jeg kan trække op? Eller en pose flæskesvær? 

Jeg har en kniv for at kunne spidse blyanter, åbne papirpakker, åbne tonerpakker, åbne poser med pingvinstænger, åbne forbindspakker og forresten evt. at kunne skære hængte mænd ned. For fremtiden må jeg lade dem hænge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

At jeg indtil videre er sluppet afsted med en grov sviner på Youtube. Tilsyneladende kan de hellige, kristne, fraseslyngende, latiniserende korsfarere ikke deres kirkesprog.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Når Hollywood - eller noget mere seriøst - viser meteorer bevæge sig mod Jorden, så gløder de og trækker en flammehale ca. 4000 km over Jordens overflade. Hvordan kan en så tynd atmosfære fremkalde SÅ voldsom en effekt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Daytrader

Jeg undrer mig over hvordan tilsyneladende velbegavede og veluddannede mennesker kan være så dumme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg kiggede på hifiudstyr på en hjemmeside, og lagde mærke til at der var for 210 kr. i min indkøbskurv, da jeg ikke havde klikket køb til noget. Min undren blev endnu større, da jeg så, hvad der var blevet lagt i min indkøbskurv. Såvidt jeg ved, sælger butikken kun hifiudstyr. :huh:

IMG_0902.PNG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...