Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

mgy
For 3 timer siden, Nicolait804 skrev:

At en eller anden har ment at skoleelever i 4. klasse skal kunne redegøre for ordet "inkommensurabel". 

Hvor tit bruger man lige det ord, istedet for "uindtageligt" eller "uspiseligt". 

Og folk undrer sig over, hvorfor vi scorer lavt de der internationale tests. 

Jeg gætter på, at ret få i 3. G kender det ord. Det bruges inden for matematik, aber ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iustitia

Mænd. Gifte og med barn derhjemme.

Og alligevel kysser de på andre kvinder. 

Godt nok ser jeg sød ud. But still. Jeg er forundret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvis man har fået smuglet en illegal telefon ind i spjældet, hvorfor bruger man den så til at opdatere Facebook? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Spørgsmål: Kan den menneskelige hjerne selv fremkalde et negativ? Følg instruktion og se om din kan!

84881830.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvorfor der nu er kommet en bjælke ude i højre side, hvor man kan se hvem der læser tråden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
On 8. jan. 2016 at 21:01, mgy skrev:

Jeg gætter på, at ret få i 3. G kender det ord. Det bruges inden for matematik, aber ...

Det er i orden at stille krav til folk, men de skal også have en realistisk chance for at opfylde de krav. Det er nemt at punke folk i hovedet med deres mangler, men hvis de ikke har haft en reel chance fra start, så er det omsonst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvad det er for et jubilæum, jeg åbenbart har? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg undrer mig lidt over min arbejdsplads. Vi er i fuld gang med at renovere vores kælder. Et millionprojekt som jeg har været inde over fra start til slut - lige fra budgettering til planlægning og opsyn med byggeriet. Vores afdeling står for hele den praktiske del når det handler om driften af vores bygning.
I går fik jeg så besked på at en stor del af den nyrenoverede kælder vil blive inddraget. Men til hvad kunne jeg ikke rigtig få ud af min chef.

Men der er planlagt en mindre renovering/ombygning af en anden del af kælderen, som åbenbart er tys-tys. Det resulterede så i, at der kom en montør i dag for at forberede den her renovering, men da min chef er syg anede jeg ikke hvad det handlede om.
Så står man der og ligner en idiot :rulle: 
Jeg fatter simpelthen ikke idéen med alt der her hemmelighedskræmmeri. De kan også finde på at planlægge interne flytninger af hele afdelinger, og først informere de involverede 2 dage før det skal ske. Nogle gange sker det flere gange om året for de samme personer. Mærkelig strategi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie
For 2 timer siden, Nyeng skrev:

Jeg undrer mig lidt over min arbejdsplads. Vi er i fuld gang med at renovere vores kælder. Et millionprojekt som jeg har været inde over fra start til slut - lige fra budgettering til planlægning og opsyn med byggeriet. Vores afdeling står for hele den praktiske del når det handler om driften af vores bygning.
I går fik jeg så besked på at en stor del af den nyrenoverede kælder vil blive inddraget. Men til hvad kunne jeg ikke rigtig få ud af min chef.

Men der er planlagt en mindre renovering/ombygning af en anden del af kælderen, som åbenbart er tys-tys. Det resulterede så i, at der kom en montør i dag for at forberede den her renovering, men da min chef er syg anede jeg ikke hvad det handlede om.
Så står man der og ligner en idiot :rulle: 
Jeg fatter simpelthen ikke idéen med alt der her hemmelighedskræmmeri. De kan også finde på at planlægge interne flytninger af hele afdelinger, og først informere de involverede 2 dage før det skal ske. Nogle gange sker det flere gange om året for de samme personer. Mærkelig strategi.

Enten har vi samme arbejdsplads, eller også er den slags mere udbredt end man skulle tro. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nipsting33

At folk rømmer sig højlydt i togene, hey så mange kan sku ikke rende rundt og have kriller i halsen. Min venindes datter er ved at komme ud af sin vane, da halslægen påpegede at den vane skulle hun lægge på hylden, og synke istedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...