Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

mgy

Jeg var i Føtex i går. På mange hylder sad der små klistermærker med Varen er midlertidigt udsolgt hen over prisskiltet. Det, der undrer mig, er, at varerne som regel stod og hyggede sig på hylden, men man kunne altså ikke se prisen. Er der en person, der sætter klistermærker op og en anden, der sætter varer på hylder? Og som ikke må fjerne klistermærkerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Om folk, der sender spam, kan engelsk? Der ligger mails i min spamfolder fra et datingsite kaldet "puny asia". Det lyder i sandhed ærligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har lige skiftet batteri på et tusse gammelt Casio digitalt  armbånds ur , der sidder 4 skruer i uret ,da jeg samlede det igen , så mistede jeg en skrue og jeg kan ikke finde skruen , der skal 1 batteri til uret , jeg jeg købte 5 stk for 39 kr. hos batteribyen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 17 minutter siden, stig39181 skrev:

Jeg har lige skiftet batteri på et tusse gammelt Casio digitalt  armbånds ur , der sidder 4 skruer i uret ,da jeg samlede det igen , så mistede jeg en skrue og jeg kan ikke finde skruen , der skal 1 batteri til uret , jeg jeg købte 5 stk for 39 kr. hos batteribyen 

Sådanne ting arbejder man bedst med på en lille bakke, så ting ikke ryger langt pokker i vold. Er det komplekst så med små, flade skåle eller æsker, så der er system i tingene. Et stykke stof dæmper også tinge lyst til at hoppe og springe. Hvis man virkelig skal pille, kan tandhjul sættes fast i hyldemarv - men det er vist lidt svært at få fat i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 25 minutter siden, mgy skrev:

Sådanne ting arbejder man bedst med på en lille bakke, så ting ikke ryger langt pokker i vold. Er det komplekst så med små, flade skåle eller æsker, så der er system i tingene. Et stykke stof dæmper også tinge lyst til at hoppe og springe. Hvis man virkelig skal pille, kan tandhjul sættes fast i hyldemarv - men det er vist lidt svært at få fat i. 

Mange tak for rådet , jeg vil lige sige uret funker fint , jeg har fået indstillet klokkeslæt og dato og fået afprøvet om stopuret virker og det virker fint de 39 kr. for 5 stk batterier  er givet godt ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Menneskers (især mænds) uovertrufne evne til at komme til skade. I år er det åbenbart in at komme til skade, når man skal sabrere champagnen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Den duft af rådden fisk, der synes at hænge i mit køkken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Som jeg sagde til min chef i dag, så undrer jeg mig over hvordan jeg kan have så forrygende travlt hver eneste dag.
Hun sagde så at det selvfølgelig giver god mening når jeg har overtaget nogle af hendes opgaver. Men jeg føler bare ikke at det direkte har været dem der har taget min tid f.eks. i den her uge. Udover det har jeg faktisk fået en medhjælper som skulle overtage nogle af mine rutineopgaver, så jeg kan slet ikke se hvordan jeg nogensinde skulle have haft tid til de ting, hvis ikke han var her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hvad der er for en kernefysik, der tillader Nordkorea at erstatte noget (ca. 90%) fissilt materiale, hvad enten det er uran eller plutonium, med brint og stadig have en fissionsbombe? Sådan var det i hvert fald forklaret i pressen forleden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

At en eller anden har ment at skoleelever i 4. klasse skal kunne redegøre for ordet "inkommensurabel". 

Hvor tit bruger man lige det ord, istedet for "uindtageligt" eller "uspiseligt". 

Og folk undrer sig over, hvorfor vi scorer lavt de der internationale tests. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...