Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

Chakiya
For 20 timer siden, vanilla-ice skrev:

Det kan meget vel være. Noget tror jeg i hvert fald der er galt. :gruble: 

Har du tjekket at "pinden" i termostaten ikke sidder fast?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

Om der nogensinde er blevet debatteret numse størrelser i skønhed :gruble: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvor fucked op man er, når man kontakter en persons arbejdsplads, fordi man er uenig med denne på nettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy
For 26 minutter siden, Rosa Espinosa skrev:

Hvor fucked op man er, når man kontakter en persons arbejdsplads, fordi man er uenig med denne på nettet. 

Jeg har engang kontaktet politiet, men det var også langt ud over det tilladelige, der blev skrevet. Politiet ville ikke gøre noget, så jeg fik fat i en anden afdeling af politiet. Så ville den første afdeling godt gøre noget. Men var desværre ikke i stand til at finde misdæderen. 

Men altså, hvis folk groft overtræder loven, kan man gå til politiet. Hvis de ikke overtræder loven, skal man naturligvis ikke forsøge at få ram på dem med skumle midler. 

Det ville ikke undre mig, hvis fyren får et jobtilbud fra f.eks. IKEA. De ville elske at provokere småtskårne danskere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 3 minutter siden, mgy skrev:

Jeg har engang kontaktet politiet, men det var også langt ud over det tilladelige, der blev skrevet. Politiet ville ikke gøre noget, så jeg fik fat i en anden afdeling af politiet. Så ville den første afdeling godt gøre noget. Men var desværre ikke i stand til at finde misdæderen. 

Men altså, hvis folk groft overtræder loven, kan man gå til politiet. Hvis de ikke overtræder loven, skal man naturligvis ikke forsøge at få ram på dem med skumle midler. 

Det ville ikke undre mig, hvis fyren får et jobtilbud fra f.eks. IKEA. De ville elske at provokere småtskårne danskere. 

Det ville kun være passende. Og godt for ham. IKEA er bedre end Bilka :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
For 16 minutter siden, manIOd skrev:

Er der en Ikea i Næstved :gruble: 

Taastrup er vist den tætteste. Alternativt Odense. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Han har vist nok fået et jobtilbud fra Bauhaus og et eller andet sted også :-D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Om DSB mon har en godkendt registerforskrift for deres nye grænsekrydserregister?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg kigger elkedler hos FDB. En kedel koster 99 kr. En anden har en kapacitet på 0,1 l. Skal man tage sligt alvorligt? Mit lommekomfur lyder bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice

Jeg undrer mig over at jeg ikke har tænkt søvn ind som del ad mine planer for de her dage, for det var da godt nok dumt at gå sent i seng i går når jeg skulle tidlig op i dag og ikke kan sove længe i morgen + det heller ikke kommer til at blive tidligt i seng i aften, så det bliver lidt spændende om jeg kan holde mig vågen i morgen. :gruble: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...