Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

vanilla-ice
For 19 minutter siden, diddjy skrev:

Jeg ved, hvad du mener. Jeg var ude at handle ind til julen i Bilka i går, og der var ikke andet end travlhed og stive blikke. Der var kun to fremmede, der smilede til mig, og jeg fik næsten lyst til at kramme dem, fordi det var så dejligt :genert:

Ja, jeg synes nærmest bare det var svært at få nogen form for kontakt. :P  Men det lykkes et par gange, mwahaha, sjovest var en ældre dame, der ikke helt vidste hvordan hun skulle reagerer på mit smil, så jeg fik sådan en akavet ansigtstrækning tilbage, der tilnærmelsesvis kunne ligne begyndelsen til et smil. :lol: 
Og så hende der lige skulle høre om det var en kakao med flødeskum jeg havde bestilt for så skulle hun i hvert fald ændre sin ordre for også at få sådan en. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 time siden, vanilla-ice skrev:

Ja, jeg synes nærmest bare det var svært at få nogen form for kontakt. :P  Men det lykkes et par gange, mwahaha, sjovest var en ældre dame, der ikke helt vidste hvordan hun skulle reagerer på mit smil, så jeg fik sådan en akavet ansigtstrækning tilbage, der tilnærmelsesvis kunne ligne begyndelsen til et smil. :lol: 
Og så hende der lige skulle høre om det var en kakao med flødeskum jeg havde bestilt for så skulle hun i hvert fald ændre sin ordre for også at få sådan en. :D 

Det kender jeg godt, det med den gamle dame. Man går forbi nogen, man kigger på vedkommende, man får øjenkontakt, men forventer ikke et smil. Når de så rent faktisk smiler, så når man kun at lave en eller anden krampeagtig bevægelse, før man er kommet forbi hinanden. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
On 10. dec. 2015 at 18:54, diddjy skrev:

Jeg undrer mig over, hvor tråden "Hvad undrer du dig over" er? :gruble:

Så nu er der en ny. Måske jeg bare har overset den, men hvis ikke... så er her en ny tråd.

Derudover undrer jeg mig over, hvordan man får så meget had i sit hjerte, at man er med i Ku Klux Klan. Hvordan man kan få sig selv til at sige ting som "We're not so much anti-black as we are pro-white" og mene det så meget, at man intet problem har imod vold mod og drab af sorte mennesker (og i perioder også jøder, homoseksuelle og kommunister).

Jeg har hørt, at nogle af dem synes kapperne og hætterne var smukke og stilistiske. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Lige nu, Nicolait804 skrev:

Jeg har hørt, at nogle af dem synes kapperne og hætterne var smukke og stilistiske. :lol:

Det tror jeg gerne. Og de har ret. Der er ikke noget som synet af albino nisser, der fryder øjet! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Lige nu, diddjy skrev:

Det tror jeg gerne. Og de har ret. Der er ikke noget som synet af albino nisser, der fryder øjet! :-D

Albinonisser - fantastisk ord. :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Lige nu, Nicolait804 skrev:

Albinonisser - fantastisk ord. :klap:

:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

At jeg har fået slettet et indlæg hvor jeg spurgte til et bruger navn :-D 

fa'me mere diktatorisk end keller var LOL 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
For 1 time siden, manIOd skrev:

Hvorfor sygdom ofte rammer når der er tid til afslapning.

Det er fordi det er der man har paraderne nede. Sygdomme kan fornemme den slags. :shock:

God bedring. :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...