Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad undrer du dig over? Ny tråd

Recommended Posts

Gæst

Jeg undrer mig over, hvor tråden "Hvad undrer du dig over" er? :gruble:

Så nu er der en ny. Måske jeg bare har overset den, men hvis ikke... så er her en ny tråd.

Derudover undrer jeg mig over, hvordan man får så meget had i sit hjerte, at man er med i Ku Klux Klan. Hvordan man kan få sig selv til at sige ting som "We're not so much anti-black as we are pro-white" og mene det så meget, at man intet problem har imod vold mod og drab af sorte mennesker (og i perioder også jøder, homoseksuelle og kommunister).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice

Jeg undrer mig over om jeg bliver træt bare fordi det bliver tidligt mørkt, for jeg synes jeg sover rigeligt, men stadig er alt for træt. :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Ordet sløjfe. Jo flere gange man siger det, jo mærkeligere bliver det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Undrer mig lidt over min julegave fra arbejdet. Havde bestilt Tivoli sølvkort igen i år. Sidste år fik jeg et fysisk sølvkort som bare skulle aktiveres.

Men i år er det nærmest sådan en deal, hvor man åbenbart både skal registrere sig og derefter tage det med i Tivoli for at indløse kortet til et rigtigt Sølvkort :huh:
Virker sgu en smule dumt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg undre mig over at mine 900ml is kun holder i max to omgange. :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Hvorfor har 3 stjernet pålæg ikke lavet pålæg, der var aflangt.... Istedet for to skiver, som farer rundt på rugbrødet, ville det være nemmere med et aflangt stykke pålæg...:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Hvorfor min kollega har været så møgsur hele dagen. Hun havde fri i går, er gået tidligt i dag og har så vidt jeg husker også fri på fredag. Så burde hun lige kunne finde ud af at opføre sig nogenlunde civiliseret de få timer hun rent faktisk er på arbejde i denne uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvorfor det med at skrive en jobansøgning skal være så besværligt. Hvorfor er der ikke bare en standardskabelon eller noget i den stil. Synes det er irriterende at skulle sælge mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice

Jeg undrer mig over at der ikke er flere mennesker der smiler. :gruble: Jeg synes i hvert fald der var bemærkelsesværdig få der sådan generelt var smilende både i den lokale Føtex og på Strøget i dag.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 12 minutter siden, vanilla-ice skrev:

Jeg undrer mig over at der ikke er flere mennesker der smiler. :gruble: Jeg synes i hvert fald der var bemærkelsesværdig få der sådan generelt var smilende både i den lokale Føtex og på Strøget i dag.

Jeg ved, hvad du mener. Jeg var ude at handle ind til julen i Bilka i går, og der var ikke andet end travlhed og stive blikke. Der var kun to fremmede, der smilede til mig, og jeg fik næsten lyst til at kramme dem, fordi det var så dejligt :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...