Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Magnolia.

Nu skal det være!

Recommended Posts

Magnolia.

For wow hvor har jeg har taget på!!!

Jeg tror faktisk ikke at jeg før har vejet så meget som jeg vejer lige nu.... Siden august har jeg taget 7,5 kg på. :o Sidst jeg var tilpas i min krop var for 3 år siden. Der vejede jeg næsten 10 kg mindre end jeg gør nu. 

Der er ikke så meget at sige. Jeg skal tage mig sammen :blush: Julen er måske en svær tid at gøre det i. Men hvis jeg ikke begynder nu, så siger den sikkert plus 2,5 kg ekstra efter jul. Og det kommer simpelthen ikke til at ske!

Har meldt mig ind i fitness centeret igen! Jeg har ikke været der i mere end 2 år - GYS!

Jeg er egentlig ret sund når det kommer til kost, men spiser måske lidt rigeligt take-away og drikker lidt for mange øl............ Det prøver vi at lave om på ;)

Mine mål

Jeg vil bare gerne være tynd. Jeg ved godt at jeg burde skrive noget ordentligt omkring at jeg gerne vil have mere energi, et bedre helbred, osv. Men sandheden er, at jeg bare gerne vil være tynd og kunne gå i det tøj der passer mig! Alt det andet er bare en ekstra bonus. Men bare rolig, jeg kommer ikke til at ofre mit helbred for at blive tynd - jeg tror på at ordentlig mad og motion er vejen frem.

Lige nu vejer jeg 75,5 kg. Jeg vil gerne veje 60 kg, men det er ikke et fast mål. Måske får jeg det godt med mig selv før jeg når 60, måske først når jeg når 60. Nu må vi se!

Jeg har svært ved at arbejde uden en gulerod (altså en ekstra ud over en lækker krop....)! Så tænker at jeg fortjener lidt undervejs når jeg (selvfølgelig!) taber mig ^_^ Største gulerod kommer til sidst selvfølgelig.

Delmål og gulerod

70 kg - 

67,5 kg - 

65 kg -

62,5 kg -

Kommer senere, skal lige overveje hvad.... Men jeg ved at den største gulerod skal være noget alt for dyrt og alt for pænt lingeri! <3

Min vægt

8/12: 75,5 kg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Neetia

Rigtig meget held og lykke med den proces du skal til at igennem :)

Jeg er også selv i gang med et vægttab der minder meget om dit. Jeg gik engang på vægten og fik et chok: 89,5 kg :o Så meget har jeg ALDRIG vejet før!

Kort tid efter døjede jeg med nogle maveproblemer som resulterede i at jeg tabte mig knap 5 kg. Det var absolut ikke en hensigtsmæssig måde at tabe mig på, men det var ikke noget jeg var herre over, men det fungerede alligevel som en motivation for at jeg skulle fortsætte den vej, og ikke tage det hele på igen når min mave kom i orden igen.

Kort efter gik min kæreste og jeg fra hinanden, og pludselig havde jeg meget tid i hverdagen der skulle "fyldes" ud, for ikke bare at ende med at sidde og have ondt af mig selv. Så jeg begyndte at træne samt tænke en smule over hvad jeg indtog (aboslut ikke noget fanatisk), og pludselig sagde vægten 76kg.

Nu er jeg så gået i gang med at træne tung styrketræning/crossfit, og vægten sagde sidst 79kg. Så der er røget lidt på igen, men det er egentlig ok, for jeg kan se og mærke at jeg stadig har tabt mig, og jeg har ikke travlt.

Jeg har engang vejet 63kg, men der trænede jeg ikke ved siden af. Jeg har en idé om at jeg skal ned under 70kg, men jeg vil først og fremmest kigge på det jeg ser i spejlet. Jeg ønsker at være slank og tonet.

Men jeg vil følge din tråd og heppe på fra sidelinjen. Forhåbentligt kan vi også motivere hinanden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Magnolia.

Hej Neetia! Mange tak, og i lige måde :) Jeg tror helt sikkert at vi kan motivere hinanden!

Der er virkelig et chok man får! Jeg havde slet ikke tænkt at jeg havde taget så meget på. Jo mine bukser strammede da lidt mere, men ellers synes jeg det ikke. Mine (ærlige) veninder siger at det ikke er slemt... Men det påvirker mig utrolig meget, især efter at jeg fandt ud af hvad jeg faktisk vejede! Lidt dumt egentlig :mellow:

Jeg har ligesom dig faktisk også haft nogle store vægtsvingninger. Kærestesorg (minus mange kilo), stress (plus kg - det er det vi er ude i nu...). Nu vil jeg bare gerne nå min idealvægt på en sund måde :) 

Er det godt det der crossfit? Jeg overvejer det nemlig selv... Keder mig hurtigt med motion hvis jeg ikke virkelig føler at jeg laver noget. Spinning er det eneste jeg har kunne holde i lange periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Magnolia.

Jeg er netop hjemvendt fra min første spinning time i hundrede år! Det var pisse hårdt, og pisse fedt! Næste time er lørdag - så kan jeg også tage til julefrokost med god samvittighed om aftenen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yetie

Hej Magnolia.

Kan se vi har nogenlunde samme mål, så jeg vil da lige følge med her. Hvordan er det gået med at komme gennem julen? Jeg synes det har været virkelig svært! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites