Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Min.Mors.Datter

Hcg 4+5

Recommended Posts

Min.Mors.Datter

Nogen der kan hjælpe. Hvad er jeres Hcg blevet målt til på 20. dage for ægudtagningen, altså 4+5. Mit er målt til 181 og jeg er så nervøs for at det ikke stiger.

Testene er ikke særlig overbevisende.

Please hjælp mig. Helt de goe historie, men de dårlige er også velkommen, så jeg får realiteterne frem :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Astrid85

Hvad siger din læge eller klinik til det? Jeg mener det er jo meget forskelligt! Da jeg var 4+1 var mit tal 713 (hvilket var ret højt mener jeg at huske). På min klinik sagde de at tallet gerne skulle være 100 når man var 4+0. Men alt er jo individuelt :) håber det bedste for dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Mit var 148 på testdagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min.Mors.Datter
For 3 timer siden, Astrid85 skrev:

Hvad siger din læge eller klinik til det? Jeg mener det er jo meget forskelligt! Da jeg var 4+1 var mit tal 713 (hvilket var ret højt mener jeg at huske). På min klinik sagde de at tallet gerne skulle være 100 når man var 4+0. Men alt er jo individuelt :) håber det bedste for dig. 

Klinikken siger det er svært at sige noget uden nr 2 blodprøve til sammenligning. Tallet er lavt, men ikke kritisk lavt. Puha en gyser. Googler man er jeg over nederste grænse, men tør slet ikke tro på det er steget til i morgen ( svar torsdag ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min.Mors.Datter
For 3 timer siden, lupa2800 skrev:

Mit var 148 på testdagen

Jeg er så 3 dage over testdagen med mit tal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Jeg fik kun taget 1 og det var 4+2, så ved ikke hvad det var på 4+5...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige

Hvordan går det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min.Mors.Datter
On 11/12/2015 at 14:07, sorenspige skrev:

Hvordan går det?

Tusind tak fordi du spurgte.  Min 2. blodprøve var steget til 400 så klinikken sagde at jeg var gravid.  Kan slet ikke tro det. Skal til skanning dm 21 december så håber jeg bare der er hjerteblink.  Imellem tiden har jeg booket en ny tid til blodprøve hvor jeg forhåbentlig kan se at den er fortsat med at stige. Har prøvet at være til skanning hvor der ikke var hjerteblink,  og så hellere vide det så hurtig som muligt. Meeen hvis jeg rigtig mærker efter så tror jeg kvalmen er ved at indfinde sig, men igen tør ikke tro på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige

Forsigtigt tillykke :kys:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min.Mors.Datter
For 13 minutter siden, sorenspige skrev:

Forsigtigt tillykke :kys:.

Taak