Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cathy18

Terminstråd - August og September 2016

Recommended Posts

sorenspige

Krummeline, hvorfor går du ved en gynækolog? Og hvorfor skal du fortsætte, når du er blevet gravid?

Jeg synes faktisk, det er lidt dårligt, at hun har valgt at scanne dig, når du ikke er længere henne.

På fertilitetsklinikker scanner man normalt tidligst 7+0, da man her skal kunne se hjerteblink. Det er kun ved smerter og blødning, at man scanner tidligere.

Derudover bliver man heller ikke hverken undersøgt eller scannet ydeligere. Så tager det offentlig over med lægebesøg og jordmoder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Fuck havde glemt hvor meget jeg hader at være gravid...

Bryster der vejer et ton (mindst), ligamenter der gør det smertefuldt at strække kroppen og halsbrand der giver en lyst til at miste alt imellem mund og mavesæk...

Men jeg glæder mig vildt til resultatet...

Jeg er møgdårlig til at blive og være gravid, men skidegod til at føde... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Du må gerne mig på forsiden @cathy18

Lupa2800

Alder: 33

Beskæftigelse: Personalekonsulent

Mands alder: 37

Bor: Roskilde

Fødested: Roskilde

Prøvet siden: August

Testet positiv: 12.12.15

Termin: 21.08.16

Andre børn: Theis Englebarn og Mille på 5

Vide kønnet: Ja

NF-dato

MD-dato

Første lægebesøg

Første jm-konsultation

Blev gravid med IUI i 3. forsøg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BabyBabyBaby

Stort tillykke og velkommen til lupa2800.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LilleLuftballon

Velkommen til lupa2800;)

Er i Kommet godt igennem julen? Vi havde et par hyggelige dage her;) selvom jeg savnede rødvin og portvin til julemaden. 

Er nu 5+2 og stadig ingen kvalme - holder vejret og håber den bliver væk! Men nyder at kunne sove middagslur, det bliver hårdt når job starter op igen. Trætheden er helt sikkert kommet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Julen var dejlig, jeg manglede gløggen og værdi, men tager revanche om et par år eller noget...

Jeg har heldigvis kun haft aftenkvalme et par gange, men bryster er ømme og store...

Og ja trætheden  har meldt sig... Er det muligt bliver der både sovet til middag og på sofaen og når datteren er gået i seng, er 6+0 i dag.

Jeg skal scannes på tirsdag og glæder mig til at se derind... Og krydser stadig fingre for at der er 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
krummeline

Julen er overstået... Jeg sidder på kontoret og er irriteret over at jeg skal arbejde mens kæresten har fri.. Øv..

Jeg må efter min sene ÆL at beregne være 5+0 idag.. Jeg har det faktisk godt.. Jeg har følt mig meget tung i underlivet, mest om aftenen, og er begyndt at skulle tisse lidt mere end jeg plejer.. Ellers har jeg det faktisk fint.. Endnu ingen kvalme og ingen ømme bryster overhovedet.. 

Jeg har en ny tid til scanning den 8.1.. Der må jeg være ca.6+3.. Ved den første scanning hvor jeg kun var 4+3, kunne min Gyn jo kun se at livmoderslimhinden var meget tyk og godt opbygget, plus at hun bekræftede graviditeten ved Urinprøve.. Normalt ville jeg aldrig være gået så tidligt til Gyn, men da jeg havde en tid i forvejen gik jeg selvfølgelig derhen..  Jeg ville nu ønske at hun ikke havde scannet mig, da det kun gjorde mig urolig kun at se en godt opbygget slimhinde, selvom det åbenbart er fuldstændig normalt når man kun er 4+3...  

Jeg håber da på at se min lille spire den 8.1.. På det tidspunkt må der da i hvert fald være mere at se end kun en velopbygget slimhinde... Det ville være en drøm hvis vi kan se hjerteblink..:wub:.. Det behøver jo ikke at være sådan når jeg er 6+3, men en lille chance er der da..

Håber at jeg slipper for kvalme og ømme bryster.. Min veninde fik aldrig kvalme,  og de ømme bryster kom først midt i graviditeten.. Måske er jeg også så heldig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Marigold

Jeg kommer til at følge lidt med her :)

Jeg testede juleaften om morgenen med helt negativ test og troede heller ikke jeg var gravid i denne cyklus, så drak lidt juleaften. D. 26. var mens endnu ikke dukket op så jeg testede igen og fik en svag skygge streg, som heldigvis har udviklet sig over de sidste par dage :D Jeg tror jeg må være 4+0 i dag, så den lille spire har bare at blive siddende og så hedder termin omkring 5. september.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Der må være noget med det der alkohol, for jeg testede os først positiv efter at ha indtaget en mindre mængde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cathy18
On 23. dec. 2015 at 22:49, lupa2800 skrev:

Du må gerne mig på forsiden @cathy18

Lupa2800

Alder: 33

Beskæftigelse: Personalekonsulent

Mands alder: 37

Bor: Roskilde

Fødested: Roskilde