Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Marienielsen90

Fotobøger - hvor?

Recommended Posts

Marienielsen90

Hejsa

Nu er det jo snart ved at være jul, og i gave til mine bedsteforældre skal jeg have lavet en fotobog sammen med mine søskende. Det er vi sikre på, at de vil blive glade for.

Vi har nu fundet alle de billeder der skal med, men så kommer spørgsmålet, hvor skal vi få lavet sådan en henne? Der findes jo snart så mange forskellige steder, og alt lige fra fotomænd til Bilka reklamerer med det.

Hvad pokker er forskellen, og er der overhovedet en forskel?

Hvad får jeg "ekstra" hvis jeg går til en fagmand - er der nogen der har et god bud på det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
molan
On 11/30/2015, 9:08:50, Marienielsen90 skrev:

Hejsa

Nu er det jo snart ved at være jul, og i gave til mine bedsteforældre skal jeg have lavet en fotobog sammen med mine søskende. Det er vi sikre på, at de vil blive glade for.

Vi har nu fundet alle de billeder der skal med, men så kommer spørgsmålet, hvor skal vi få lavet sådan en henne? Der findes jo snart så mange forskellige steder, og alt lige fra fotomænd til Bilka reklamerer med det.

Hvad pokker er forskellen, og er der overhovedet en forskel?

Hvad får jeg "ekstra" hvis jeg går til en fagmand - er der nogen der har et god bud på det?

Den eneste væsentlig forskel på fagmanden udover en højere pris, er farve justering. Fagmanden vil sørge for at farvkoderne fra skærm til print bliver sat korrekt så farver på printet fremstår som de skal.

Det skal du selv sørge for ved Bilka print, men hvis farve ægthed ikke er noget stort for dig så kan Bilka være et fint sted, selve print kvaliteten er lige så godt som hos fagmanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites