Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Phala

Barn nr 2, var det nemmere eller svære at blive gravid?

Recommended Posts

Lathyrus

Sværere - barn nr 1 tog 9 mrd, barn nr 2 tog 16 mrd og vi var blevet udret og ventede på at starte i behandling da jeg blev øko-gravid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Catz85

Både og.

Blev hurtig gravid (2. Cyklus), men barnet havde en kromosomfejl så vi valgte at afslutte graviditeten. 

Det var i oktober, og jeg stod med endnu en positiv test i april (har termin 25. December). Så det har alligevel taget længere tid end vi er vant til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alvi

Nemmere.

1.gang - 3 cyklus

2. gang - 1 cyklus

3. gang - 1 cyklus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette

Nemmere. 

Første tog 6 måneder. Nummer to tog to måneder uden at vi egentlig prøvede særlig målrettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissVJ

Blev gravid i 1. cyklus begge gange. Så...det samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stumpL

Meget nemmere.

1. barn tog 10 mdr.

2. barn tog 2 mdr. 

3. barn blev gravid lige efter stop på minipiller. Nåede ikke at få mens. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Lidt nemmere - nr 1 kom "uplanlagt" efter ca 14 mdr (vi vidste at muligheden for graviditet var der men prøvede ikke mere end som så) 

nr 2 kom efter ca et halvt år, men det krævede lige en uge intensiv sex - vi har ikke brugt teste eller noget undervejs, men lavede en ægløsnings beregning og havde så fem dage hvor manden var tvangsindlagt til sex :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
troldensmor

Sværere - første gang i andet forsøg, anden gang i 15. (Skyldtes muligvis d-vitaminmangel hos gemalen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AltidUldent

Det samme, har været gravid 4 gange, alle gangene er jeg blevet gravid ved første mulighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MMF06

Sværere. Første gang krævede kun sex en eneste gang og anden gang var i 3. cyklus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites