Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad for en barbermaskine har i ???

Recommended Posts

DenBruneMunk

Bruger selv en Serie 7 Braun her, synes valget er faldet på Braun , da jeg ikke er glad for Philips 3 cirkel blade. Jeg fik den super billigt på B.Friday+kupon rabat, ellers var det blevet en af de billigere.
Om en Serie 3 er så meget ringere fordi hovedet på maskinen er bevægeligt, det er lidt som dem som bruger barberblade, og de kan vise heller ikke dreje :)

Så smart men de billige fungerer sådan set også fint, når man skifter blad ofte nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 56 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Bruger selv en Serie 7 Braun her, synes valget er faldet på Braun , da jeg ikke er glad for Philips 3 cirkel blade. Jeg fik den super billigt på B.Friday+kupon rabat, ellers var det blevet en af de billigere.
Om en Serie 3 er så meget ringere fordi hovedet på maskinen er bevægeligt, det er lidt som dem som bruger barberblade, og de kan vise heller ikke dreje :)

Så smart men de billige fungerer sådan set også fint, når man skifter blad ofte nok.

man skal huske at skifte  skæreblade hver 18 måned , jeg har skrevet i min kalender hvornår jeg skal skifte skæreblade , jeg er heller ikke til philips barbermaskiner , jeg har ikke erfaring med de billige Braun barbermaskiner , serie 7 er faktisk god men elgiganten havde et tilbud på serie 9 , det kunne jeg ikke stå for 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 22 minutter siden, stig6499 skrev:

man skal huske at skifte  skæreblade hver 18 måned , jeg har skrevet i min kalender hvornår jeg skal skifte skæreblade , jeg er heller ikke til philips barbermaskiner , jeg har ikke erfaring med de billige Braun barbermaskiner , serie 7 er faktisk god men elgiganten havde et tilbud på serie 9 , det kunne jeg ikke stå for 

:) Hvis den kunne fås til en plov, så var jeg helt sikkert også sprunget på serie 9.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 19 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

:) Hvis den kunne fås til en plov, så var jeg helt sikkert også sprunget på serie 9.

nej så heldig var jeg ikke 1800 kr så vidt jeg husker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)
On 3.8.2019 at 18:04, stig6499 skrev:

Braun de anbefaler at man renser barbermaskinen efter hver barbering , det gider jeg sgu ikke , jeg renser barbermaskinen når batterii lyset går ned på 2 streger ud af fem streger , batteri lyset er de blå streger 

Så fik jeg købt skæreblade 2 stk de skal skiftes den 17 i næste måned 

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 3.8.2019 at 17:31, stig6499 skrev:

og så den jeg bruger nu en Braun 9 serie 9295cc 

IMG_2667.jpg

IMG_2661.jpg

Så fik jeg købt skæreblade 2 stk de skal skiftes i næste måned 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 5 timer siden, stig6499 skrev:

Så fik jeg købt skæreblade 2 stk de skal skiftes i næste måned 

Skæreblade 

IMG_20200224_202012.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...