Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Gæst

Hvad for en barbermaskine har i ???

Recommended Posts

Gæst

Hvad for en barbermaskine har i ??? Jeg har en Braun 8995 med Cleans , Renews , Refreshes ,  det er en oplader der også vasker og smørre skærebladende  ,den har jeg haft i mange år ,jeg har købt nye skæreblade  for et års tid siden , jeg har kikket på Brauns nye 7 serie 799cc  topmodel , den kan man købe for 1600 kr.  , den er lækker , men jeg er i tvivl om jeg skal købe den eller om jeg skal vente til min 8995 afgår ved døden ???

Redigeret af stig39181

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Hvis jeg var dig ville jeg blive ved at bruge min gamle Braun, specielt når du lige har ofret nye skær....;)

Jeg har selv en billig genopladelig Braun, som fungerer udmærket, men det meste af tiden bruger jeg

en skraber af mrk. Wilkinson med 4 blade på hovedet og det giver altså en tættere barbering end elektrisk ! :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis jeg var dig ville jeg blive ved at bruge min gamle Braun, specielt når du lige har ofret nye skær....;)

Jeg har selv en billig genopladelig Braun, som fungerer udmærket, men det meste af tiden bruger jeg

en skraber af mrk. Wilkinson med 4 blade på hovedet og det giver altså en tættere barbering end elektrisk ! :huh:

Mange tak for dit råd,men jeg købte i går den Brauns topmodel 7 serie 799cc jeg kunde ikke lade være,og mine vaske og smørrevæske som passede til min gamle Braun passer også til min nye Braun ,på den nye 799cc er der 4 vaske og smørreprogrammer, en hurtig 30 sekunders vaske og smørreprogram og 3 længerevarende programmer der vare fra 32 til 43 minutter og den har tørrefunktion så den tørre selv efter smørre og vaskeprogram og den har hygiejnesegmenter,det vil sige man kan se hvor beskidt skærrebladene er  i 6 indtavaller og den er vandtæt,så man kan tage den med i brusebad , og man kan se batteri der er tilrådighed i 6 indtavaller ,når den er helt afladet altså når den er løbet helt tør for strøm tager det ca. 1 time og lade den helt op den kostede mig 1651 kr. hos proshop

Redigeret af stig39181

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Hej Stig

Tillykke med din nye supermaskine, må den tjene dig vel i mange år frem ....:banan:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hej Stig

Tillykke med din nye supermaskine, må den tjene dig vel i mange år frem ....:banan:B)

Mange tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Det er ikke en, man ser meget nu om stunder. Den hedder SWING, er lavet i Sverige og er nok omkring 75-77 år gammel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Min Braun 7 serie 799cc har bevægeligt skærehovede så skærehovede følger hagens struktur , på skærehovede sidder der en skydeknap så man kan låse skærehovede fast når man skal barber sig under næsen , den skydeknap er faldet af skærehovede lort , så nu kan jeg ikke låseskærehovede fast når jeg skal barber. Igunder næsen lort 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

først min gamle Braun 7 serie 799cc

IMG_2666.jpg

IMG_2665.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

og så den jeg bruger nu en Braun 9 serie 9295cc 

IMG_2667.jpg

IMG_2661.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 24 minutter siden, stig6499 skrev:

og så den jeg bruger nu en Braun 9 serie 9295cc 

IMG_2667.jpg

IMG_2661.jpg

Braun de anbefaler at man renser barbermaskinen efter hver barbering , det gider jeg sgu ikke , jeg renser barbermaskinen når batterii lyset går ned på 2 streger ud af fem streger , batteri lyset er de blå streger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...