Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Laurelin

Hvilken ny bil skal vi have?

Recommended Posts

Laurelin

Min mand og jeg venter barn nr. 2 til april og har derfor besluttet at anskaffe os en ny bil med mere plads - indtil nu har vi kørt i Peugeot 206+, og det bliver lige småt nok med to små børn (den ældste er fra april 2013).

Men hvad skal det så være? Det håber jeg, jeg kan få hjælp til herinde. :-)

Selv har vi overvejet Hyundai i30/i40 og Skoda Superb, men andre bud er også velkomne.

Krav:

- Plads til to autostole, klapvogn/barnevogn i bagagerum UDEN den skal skilles fuldstændig ad og leges tetris med - og gerne plads til andet bagage derudover

- Stationcar

- Ret ny, helst ikke ældre end maks. 2 år

- Dieselbil, der kører min. 20 km/l og gerne mere, da min mand har 45 km på arbejde og skal køre i den hver dag. Ofte er der også kørsel ifm. arbejdet 

- Gerne pænt design

- Gerne meget udstyr

- Budget: +/- 300.000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Vi havde en passat stc. car da datteren var i barnevogn alderen, perfekt bil til børn, ingen pladsproblem med barnevogn, høj stol og hvad man nu ellers slæber på feks en weekendtur, fejlede aldrig noget ud over alm slid, nok den bil vi har været gladest for af alle dem vi har haft :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Greibe1983

Vi har selv en C4 grand Picasso som vi har været super glade for.. Klapvognen kom bare ind som den var, super nemt :) barnevognskassen skilles fra stellet og ind med den. Uden at skulle tænke over hvordan det stod. 

god jagt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Vi har selv en C4 grand Picasso som vi har været super glade for.. Klapvognen kom bare ind som den var, super nemt :) barnevognskassen skilles fra stellet og ind med den. Uden at skulle tænke over hvordan det stod. 

god jagt 

..... Ooooog vil i hellere have en Peugeot, så hedder den 5008, og er teknisk magen til C4 Picasso . 

Ud over det er der ikke mange bilmærker der ikke har en MPV på programmet : VW Touran , Seat Toledo (XL) , Renault Grand Scenic . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Det kunne være at I skulle kigge nærmer på sådan en her, jeg tror at den stort set matcher alle de ting

I gerne vil have at den skal kunne, måske på nær brændstofforbrug, men en stor bil bruger altså meget brændstof !;)

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/grand-c-max/16-tdci-115-edition/2601893

OG så er der lige en stor fordel ved den her og det er skydedørene om i vil blive meget glade for når i skal have børnene ind

på bagsædet i stolene !!:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Laurelin

Tak for hjælpen! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Hvis jeg en dag får penge til den 757,000kr som ny

2015-ford-mustang-front-left-side-view-2.jpg