Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Christelk

Misforståelser ? E-Mail - Koder

Recommended Posts

Christelk

Hallo ! Har lige læst noget som faktisk er helt korrekt , men alligevel meget nemt kan misforstås. Det drejer sig om oprettelse af en E-Mail Kode. Der stod Vær opmærksom på at koden bliver den samme som til Internettet. Det kunne jo forstås sådan at man så skifter koden til Internettet til den man vælger som E-Mail Kode. ? ! Men meningen er at man skal se godt efter om man nu også har skreven den helt på samme måde , som ved Internettet. Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg ser ofte ting, der kan misforstås (din tekst kan jeg slet ikke forstå). Muligvis er der tale om en form for autisme (privat teori), for andre har aldrig de problemer. Jeg kan ikke lige huske noget konkret, men jeg sad for nylig og gloede på en "manchet" i Politiken, som kunne forstås på to måder. Og det var ikke helt klart, hvad der mentes. Jeg fik for nylig en mail om et "webinar", der skulle foregå kl. 16 Helsinki, Kiev-tid, dvs. UTC + 2. Jeg var nødt til at spørge udbyderen, hvad han mente, for på det tidspunkt havde man stadig sommertid i Kiev og Helsinki, og så har de UTC + 3. Ingen andre havde det problem. Måske skal man bare lade være med at tænke over tingene og så skøjte hen over de misforståelser, der måtte være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk

Jeg kan da nævne et eksempel mere.  I en lokaltelefonbog stod der at man nu også kunne få mobilnumre med ; men kun et nummer. Det kan jo forstås som om man kun kan få et mobilnummer med , men ellers også et fastnetnummer. Især når man tænker på at mange jo har flere mobilnumre , men næsten alle kun et fastnetnummer. men meningen var at man kun kunne få enten et fastnetnummer eller et mobilnummer med . Sådan er der så meget. Man skal altid uddype tingene , hvis de ellers kan misforstås . Til det første jeg skrev kan jeg tilføje at meningen er at koden til Internettet er den samme som man også skal bruge til E- Mailen .  Sådan kunne man jo også bare bedre have skreven det! Hilsen Christelk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
psykonella

Jeg kan da nævne et eksempel mere.  I en lokaltelefonbog stod der at man nu også kunne få mobilnumre med ; men kun et nummer. Det kan jo forstås som om man kun kan få et mobilnummer med , men ellers også et fastnetnummer. Især når man tænker på at mange jo har flere mobilnumre , men næsten alle kun et fastnetnummer. men meningen var at man kun kunne få enten et fastnetnummer eller et mobilnummer med . Sådan er der så meget. Man skal altid uddype tingene , hvis de ellers kan misforstås . Til det første jeg skrev kan jeg tilføje at meningen er at koden til Internettet er den samme som man også skal bruge til E- Mailen .  Sådan kunne man jo også bare bedre have skreven det! Hilsen Christelk !

Nej, jeg tror du grundlæggende ikke forstår hvad det der der skrives/og  i hvilken kontekst.
Jeg kan ikke se, hvad det er du ikke forstår mht lokalbogen, når du selv skriver det:
- man kan kun  få et mobilnummer med.

Nej, ikke alle HAR kun fastnummer og nej ikke alle HAR flere mobilnumre.
Meningen var nu ret simpel - hvis du i lokalbogen har et fastnetnummer, kan du også få EET mobilnummer tilkoblet.

Der er ikke nogen kode til INTERNETTET - det er noget i din verden og også noget i DIN verden med en kobling til en E-mail kode og en kode til internettet.

Og sry to tell..men det er dig, der ikke forstår hvordan tingene hænger sammen, men der er folk (supportere) her og der, der kan hjælpe dig i din verden til at du kan få løst dine problemer, men du skal indse, at din forståelse af hvordan tingene hænger sammen ikke er som andres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk

Nej, jeg tror du grundlæggende ikke forstår hvad det der der skrives/og  i hvilken kontekst.Jeg kan ikke se, hvad det er du ikke forstår mht lokalbogen, når du selv skriver det:
- man kan kun  få et mobilnummer med.

Nej, ikke alle HAR kun fastnummer og nej ikke alle HAR flere mobilnumre.
Meningen var nu ret simpel - hvis du i lokalbogen har et fastnetnummer, kan du også få EET mobilnummer tilkoblet.

Der er ikke nogen kode til INTERNETTET - det er noget i din verden og også noget i DIN verden med en kobling til en E-mail kode og en kode til internettet.

Og sry to tell..men det er dig, der ikke forstår hvordan tingene hænger sammen, men der er folk (supportere) her og der, der kan hjælpe dig i din verden til at du kan få løst dine problemer, men du skal indse, at din forståelse af hvordan tingene hænger sammen ikke er som andres.

Jeg vil nøjes med at svare på det ene. Jeg har selv spurt dem og de sagde man kan kun få enten et Fastnetnummer eller et Mobilnummer med !  Hilsen Christel !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
psykonella

Jeg vil nøjes med at svare på det ene. Jeg har selv spurt dem og de sagde man kan kun få enten et Fastnetnummer eller et Mobilnummer med !  Hilsen Christel !

Den prøvede de også med de gamle KTAS bøger...det er ikke rigtigt (af en med fastnummer og 3 mobilnumre registeret)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...